|
|
|
|---|---|
|
Halloj ! Det är dags för en insp 2 på min bil snart. och då ska man ju byta mikrofilter till kliman, vill veta lite vad den har för funktion ? Är det vikigt o byta ? Vill inte vara nå snål på grejerna bara lite nyfiken på det, ska det bytas oavsett hur slitet lr bra skick det än är på insp 2? / KEN Länk | |
|
Det är för luftreningen till kupén! Ska tydligen filtrera bort 100% pollen m.m! Jag bytte detta på min bil för ca: 1 vecka sedan och det blev betydligt bättre luftgenomströmning än med det gamla! Jag rekomenderar dig att byta det! Mycket trevligt nu när sommarn är på gång och man kör ac'n mycket! Lycka Till! Mvh // Martin |
|
|
När jag köpte min 325 ,efter ca 2 år funkade kliman inte alls.....jag menar,det kändes inte som klima alls,och jag trode den var kass!!!Men....jag hade byt microfilter bara och....helt otroligt! -efekt som jag hade på högsta (4) nivå på reglaget,nu hade jag samma efekt på ettan!Då ser man vad filter har för funktion.Det var full med insekter oxo....inte konstigt att det var så dåligt... |
|
|
OK hmmz låter som d är lika bra att byta det medans man håller på. Nån som vet nå ca pris ? / KEN Länk |
|
|
Hejsan Ken! Jag betala ca: 200kr på Bmw, men då är min en 93a och din en aningen nyare! Är ingen dyr del kan ja säga iallafall! Lycka till! Mvh//Martin |
|
| Bytte på min för några veckor sen. Inga problem alls. Filtret kostade runt 200kr även till 328. Lycka till. | |
|
Tackar för det Chintzy och zcuse, då borde det ju kosta ungefär lika, skönt o höra att det inte var så svårt o byta också:) / KEN Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.