AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
707

BMW träff i Norrbotten

An
38
Ante.T
BMW 328IT-97
Kom igen nu killar!

Vi är hemskt många bilintresserade BMW tokar i norrbotten...Nu måste vi köra en BMW träff mot sommaren...Alla kan hjälpas åt att sätta upp lite flyers i sina städer och sprida ryktet så blir vi säkert en massa och får en mycket trevlig dag

H/ BMW tokig norrlänning ;D
Ko
1.521
Koni
320is -94
M3GTR -95
Har du kollat på BMW CS Nord Länk ? Vi har iallafall en stor träff under sommaren och mindre fikaträffar varje månad.

_______
//Niklas
Visa användare
167
400 Nm
118d M-sport -10 Såld
320xd -11
3.0s -77

bmwcs #2040
Norrträffen är ett bra tips (kan man ju bara inte missa )
mvh lars
An
38
Ante.T
BMW 328IT-97
Hur brukar det vara på Norrträffen? Mycket folk? Vad jag vet så känner jag ingen här i Haparanda som är med i BMW club Schweden ens.....För man måste väl vara medlem?
Ko
1.521
Koni
320is -94
M3GTR -95
På fikaträffarna är det inget medlemskrav, dock är det det på Norrträffen (går att bli medlem på plats) i vanliga fall. Nu iår blir det inte i samma form som tidigare så det kommer att gå att delta utan att vara medlem.

Det brukar vara mellan 30 och 50 bilar på Norrträffen.

Den medlem i klubben som bor längst österut finns i Seskarö.

_______
//Niklas
An
38
Ante.T
BMW 328IT-97
Men om du säger att det går att komma på norrträffen utan att vara medlem så ska jag sprida ryktet vidare här längt i norrså hoppas jag att vi kommer med ca 10 bilar om dagen passa för alla :)
Visa användare
150
Mikko Luiro
728i -84 (E23)
Hej, Ante och alla andra!

Som du hört så är alla som är intresserade av märket välkomna på BMW CS träffar. Vi har just fått klart med årets Norrträff och den kommer att bli i Piteå. Föst samlas vi inne i Piteå kl. 9:00 och sen åker vi i karavan till Piteå Dragway för att delta i "En dag på strippen". Man väljer själv om man vill köra på strippen eller bara ställa ut, men det är där vi kommer att vara den dagen hur som helst. Ni är alla välkomna, det är ju bara trevligare ju fler vi är...

M.v.h. Mikko Luiro
BMW CS 05396
852
Sörpan
325xi -02
Glöm inte det här:

Länk

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
An
38
Ante.T
BMW 328IT-97
Visst blit träffen av ? 9 på englunds?
Tr
175
Tracker
BMW 528ia Touring
BMW M3 E30 -87
Vi samlas på kyrkparkeringen efter huvudgatan i Piteå centrum kl. 9:00 lördagen den 11 juni. Om man känner osäker på hur man hittar dit så är det bara att köra in mot Piteå centrum så ser man det efter vägen. Det är omöjligt att missa! Därefter kör vi i karavan till Pite Dragway på Långnäs flygfält strax utanför Piteå

BMWCS Nord #4699 Umeå
Länk
Länk
An
38
Ante.T
BMW 328IT-97
Jasså så det är ej i Lule vi samlas först?

:( blir att sitga upp tidigt för att köra från Haparanda till Piteå tills 9 :/ :P
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.