|
|
|
|---|---|
|
Ingen av Er som skall slå till på denna? Länk | |
|
Drömma kan man ju :) Pengar för att köpa den tror jag det är en del här som har, problemet är att den inte går att registrera i Sverige. /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
| Ja ha, där ser man vad de kunniga kan.. Jag som just hade plockat fram plånboken. | |
|
Får la flytta utsocknes ett slag. har hört att man kan få in i princip vad som helst som flyttgods. Man är inte paranoid om de verkligen är ute efter en. |
|
|
Det är i en köp kurs på valutan i 9,25 circus 634.000Kr dessutom står det "excluding VAT" vilket är utan skatter/moms mm, i Tyskland=16% till på priset.... Det blir ungefärCa 730.000(ink skatt ) och då hade jag tagit och köpt mig en begagnad Porsche 911 Turbo för dom pengarna, eller en Maserati 4200 spyder! |
|
| visst är bilen grym men den är på tok för dyr.. | |
|
Tråkiga ligger nog i att köper man en för över 700 papp så får man väl aldrig mer än hälften när man ska sälja den tyvärr, köper man dock en Ferrari elle Porsche så bör förlusterna inte bli så stora... Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
| Det är inte mycket Ferrari du får för 700K.... Fast då i och för sig finns det så klart andra godisar jag skulle hellere satasa på. En Wiessman GT kanske? Eller Masseratti4200GT. Näää jag håller med Mr Vanos att det är nog inte en investeringsobjekt precis... | |
|
mmm... Wiessman! Någon som kört en? // Månsson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.