|
|
|
|---|---|
|
Hej, Nu börjar det bli dags att sälja bilen och jag tänkte kolla med panelen vad ni tror man kan få ut för min 328 E36 i dagsläget. Den har följande specifikationer: -4D sedan -Precis passerat 16000mil, två tidigare användare. -Svensksåld (uttagen 961217 hos Carlssons Bil i Örebro) -Cosmossvartmetallic -Ljusgrå textilklädsel -Nedlackad -Airbag förare+passagerare -ASC+T -Klimatanläggning (som fungerar) -Komfortpaket -Farthållare -Lilla färddatorn med checkcontrol -Larm+startspärr -BMW Lädersportratt -M växelspaksknopp (belyst) -Vita blinkers runt om (BMW original) -16-tums BMW alu-fälgar (Radial eker32) med Michelin sommardäck, ca 4-5mm kvar -15-tums BMW alufälgar med Nokian odubbade vinterdäck med ca 7 mm kvar. -Nyservad (Insp1), fullservad, komplett servicehistorik+servicebok. All service utförd på BMW verkstad. Bilen är i mycket fint skick i övrigt! Jag hade tänkt mig ett utgångspris på 69kkr. Vad tror ni om detta, är jag helt fel på det? Finns kanske alltid en risk att man missbedömer prisnivån när man väl skall sälja sin egen bil... mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 Renault gör sig bäst på flaska med svart etikett :-) | |
|
Inte en krona över 40 000 kr ;-) Nä skämt å sido, jag tror du ligger rätt bra i utgångspris. Räkna med ett slutpris på 60 - 65 k. Hittat något nytt? /Rickard |
|
|
Tack för svaret :-) Yes, har hittat ett par mycket intressanta objekt som jag tänkte ta mig en närmare titt på, så en avyttring av 328 ligger inte alltför långt borta... mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 Renault gör sig bäst på flaska med svart etikett :-) |
|
| Låter lagomt att börja på 69 kkr. | |
| bara undra ..tycker ni detta e ett överpris ska till läga att bilen har delskinn ..Länk | |
|
Kristoffer: Vad är det för kul du har hittat? ___ //Ulf |
|
|
Programmer: Du har mail mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 Renault gör sig bäst på flaska med svart etikett :-) |
|
| ingen i pannelen som har lust att svara? | |
|
Hej, Överpris är kanske att ta i, tror att du nog kan räkna med att få ut mellan 60-65, dvs i samma prisklass som min egen enl panelen. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 Renault gör sig bäst på flaska med svart etikett :-) |
|
| asså det e inte min bil ..men jag ska kanske köpa den... så jag undra om det va alldeles för högt pris ... | |
|
Kristoffer: Du får maila mig med. Nyfiken vad som kommer rulla i stan så man kan hälsa på dig :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.