|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Alla. Skönt med ett bmw forum där man kan hitta likasinnade. Just inköpt en z3:a 98 med det låga miltalet av 2300 mil samt hardtop till. Hade lyckan att köpa den av en 45 årig gubbe på jobbet som i sin tur köpte den av en 70 årig farbror som var den första ägaren. Den har typ stått å garage året om å vet inte vad minusgrader är för något. Tror den här sommaren kommer bli sweet eller vad säger ni? Har i alla fall ett skönt lyckorus just nu. :) | |
|
Välkommen både till BMW familjen och till Autopowers forum, du får säkert en härlig sommar i din Z'a. Fredrik M |
|
|
Hejsan. Det får vi sannerligen hoppas. Ska bli roligt och se vad farsgubben säger. Blir nog en härlig avensjuka på han tror jag. :) |
|
|
Grattis och välkommen! :) Inte ofta det dyker upp exemplar med så få mil på mätaren, jag tycker att min gått väldigt lite med sina 3400 mil... Har du några bilder på bilen? /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Ska lägga upp lite när jag tagit några. Går det bara att länka bilder eller? Föresten. Kanske vet någon bra verkstad i stan som har hyfsade priser? |
|
| Sitter i ungefär samma situation som Ludvig, men för mig blev det en montrealblaumetallic 1.9 liters 97:a med 7 500 mil på mätaren, två tidigare ägare, AC och M-sportchassi. Underbar bil! | |
|
Lägg gärna upp en profil för era bilar på min sajt här Länk /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
| Någon som har ett bra svar på verkstadsgrejen i stockholmsområdet. Är det bmw som gäller eller finns det auktoriserade billigare alternativ? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.