|
|
|
|---|---|
|
HEJ Min orginal bilnyckel från 85 är inget att hänga i granen! Äger man en BMW vill man ju ha en fet nyckel med ett ännu fetare BMW emblem att gå och dingla med :) Någon som själv har skaffat en ny bilnyckel till sin gamla bil? >>>Need for Acceleration>>> | |
| Ja,en ny nyckel köper du hos din BMW-handlare...inte helt otippat.. :) | |
|
Jag mailade BMW-handlaren Novation i Uppsala häromdagen om detta och fick följande svar: "Hej Peter! Nycklar beställer vi på bilens chassienummer (reg.nummer går bra), och så kommer Du hit och skriver på beställningen och legitimerar Dig. Förskottsbetalning. Kostnad: Vanlig nyckel kostar 255kr. För bil med fjärröppning kostar IR-nyckeln 1280kr. Mvh Tobbe / NOVATION" //Peter |
|
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Ok, men är det en orginalnyckel man får omman beställer av BMW, alltså dem där små helsvarta? Jag är ute efter en större finare :) ni vet modernare stil, med BMW emblem i färg. Är nog omöjligt att fixa. Tänkte att BMW skulle kunna ta stålet, själva nyckeln, och klä in den i en muffig gummihylsa, somjag beskrev :) Får maila till dem... >>>Need for Acceleration>>> |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.