|
|
|
|---|---|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Kolla på dessa bilar: Länk Kolla speciellt avgasrören på den röda mercan (eller vad det nu är?).... Mvh Johan |
|
Old news Johan, du spenderar för lite tid på autopower numera....*S* Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
haimaul |
Man kan styla sin van i samma stil också! Länk __ When in this charming car, this charming man... |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
sorry, du har helt rätt Magnus.... det var det värsta jag har sett på länge i alla fall! mvh Johan |
|
Vad tror ni SBP säger om utstickande saker på dessa vanar? Min kärra Länk |
|
|
Får en hamann-stylad BMW att se diskret och smakfull ut i jämförelse. ___ "When people are free to do as they please, they usually imitate each other." |
|
|
Väck mig! Snälla! Säg att jag har en mardröm! - H U M A N R A G E - |
|
|
Den röda bilen med S-klass-03 baklampor, är en Nissan Gloria/Cedric Y32 från mitten av 90-talet. Vissa detaljer är lite mycket, men själva idén, gillar jag, med extrem styling, lite Dodge Daytona-stuk, några av bilarna ser ut att ha skärmbreddarna och vingarna endast för show?! Mvh Stephan |
|
|
Tragiskt, tragiskt, tragiskt.... Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
Helt sanslöst! 16:e bilden nerifrån går inte av för hackor :) Sen undrar jag vad vitsen är med långa utstickande plattor framför bilarna? På vissa av bilderna ser det ju ut som att bilarna står på bilsläp lackat i bilens färg. |
|
|
Jag tror det är ganska lätt räknat antal som klarar vinden och luftmotståndet i 100km/h och uppåt.. tror all möjlig bråte lossnar och flyger väck, bla blocken som är i fronten på bilarna.. Fin slangdragning till oljekylen med. Usch, jag får rysningar Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Tarzan325: Hahahahah dagens bästa!!! "all möjlig bråte". Vete fan vad man ska säga, men det är i allafall det mest groteska och smaklösa stylingen jag har sett. Synd om bilarna att bli fördärvad på detta sätt. |
|
|
Själv tyckte jag att den röda 3000gt:n var jävligt läcker iaf... resten ska vi inte prata om :s Mvh Jojje |
|
| Bilarna var jättetuffa | |
|
Håller med Jojje! Den röda 3000GT var riktigt fet! Sån vore inte alls fel att ha utanför fönstret :) |
|
|
I vilket syfte görs dessa monster? Det kan ju inte fylla någon som helst funktion annat än att väcka uppmärksamhet. Bilarna, de flesta, lär ju knappast gå att köra. Måste vara någon form av knasig japansk tradition eller nåt. Inte snyggt, inte praktiskt, inte nåt faktiskt. Gräsligt!!!!! Fransosen |
|
| jag vomerar nu | |
| Jappsar är helt sjuka, så är det bara... | |
|
Japsarna borde hålla sej till det dom kan... ----drifting---- |
|
| pom. Vad kan japsarna? :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.