|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Asken: boka en plats åt mig. Du hittade ju en lite konstig buckla i nedre kanten av dörren. den ska bort ! ( jag var ju lyckligt ovetande om den , nu retar jag mig på den i stället :-) var är adressen? |
|
|
Marcus, det har du missuppfattat ;) Bor i Salabacke, men jag plockar upp er nånstans bara... Min: Länk |
|
|
ahh missar jag det igen! Hade det varit en vecka senare för då ska jag ändå åka upp ditt så hade jag kommit! Hoppas det blir fler tillfälle i höst! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Hmm... jag vet att jag anmälde mig till detta igår? Men inlägget verkar ha försvunnit? Jag kommer gärna med min 330 Touring, som har två mycket irriterande små "dörruppslag" på höger sida... :-) |
|
| Asken: Det ser ut som seriespel i golf måste prioriteras. Därmed överlämnas min plats till någon annan hugad som prioriterar BMW´n före fairways. | |
|
Kane: hoho, gräv i gräs du:) Ni adnra, välkomna. se andra tråden. Asken |
|
|
Tack alla som kom och bidrog till en trevlig afton. Tack även till Petter & Co som anordnade det hela. De som numer är mer buckelfria tror jag ler hela vägen hem till garaget:) Som vanligt så skall ju det börja regna då man är påväg hem framåt småkvällen. Enligt mina beräkningar var det några som nog missade att betala för smörgåstårtan. Kan inte ni som missade det maila mig. Mvh Asken |
|
| Kul att man lyckades masa sig iväg på en träff. Trevligt var det och smörgåstårtan var smarrig. Bra ordnat Asken. | |
|
Asken, vill bara kolla att 150 kr kom in på ditt konto dan efter evenemanget, som var mycket trevligt, fick nämligen inget svar från din hotmail adress. see you |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.