|
|
|
|---|---|
Leffe |
Hej ! Någon som monterat vita mätar tavlor i e34. Blir det snyggt ? är det svårt ? var köpa ? MVH Leif |
518i slow mobil |
Har inte ens en e34 men det finns nog tavlor till den på Länk ..... E28 är en bra hållbar bil! Fartblind blyfot... BMW e28 registret #154 |
|
Jag gjorde mina mätartavlor själv. Monterade loss tavlorna, scannade dem och fixade med bilderna i ett fotoredigeringsprogram. Sedan skrev jag ut dem, limmade på dem på orginaltavlan... blev mycket bra resultat. Jag har kvar bilderna för E28:an 518i 82:a Varvräknare och hastighet om någon vill ha! |
|
eing9911 |
Jag rekomenderar inte att du köper såna som man bara klistrar dit. Visst det ser hyffsat ut på långt håll men på nära håll ser det lite oproffsigt ut. På min fd E-30 klistrade jag dit såna och när det är det är såpass mörkt att instrument belysningen "syns" så ser man igenom den vita tavlan, dvs original tavlan syns och i mitt fall så var den vita inte direkt överensstämmande med original. Siffrorna var lite försjutna åt alla möjliga håll. Alltså vill du ha vita mätartavlor så köp riktiga, det är det värt. PS.Mina vita tavlor var dessutom ett helvete att montera. Jag beställde dem från den ovanstående länken. Det var -99, jag vet inte om han har fått till dem bättre nu men de jag köpte var inte bra. |
|
Stalle! Du får gärna skicka bilderna till mig! Tack på förhand! Mvh ///Pewe ______________________ BMW E28-registret #157 |
|
Leffe |
Tack för alla svaren ! Ha det bra......... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.