|
|
|
|---|---|
|
skall köpa en ny BMW, har tänk på en e36:a 320 eller 323 touring eller en e46: coupé. även 39:an är intressant. kan även tänka mig annat i bmw väg elller annan bil som håller samma klass. har idag en full utrustad 328 cia-96 Ge mig tips å råd om ny bil Daniel | |
| vad ska du använda bilen till..om du inte vill ha så jätte mycket bagage m.m utan en rolig bil så köp en e46 coupe | |
|
Det är just vad ska du anväda bilen till? Själv kör jag en 328ia Touring och det är rolig bil att köra trivs som fan med den.Den tar lagon med las och folk sen är den snygg i formerna. Min bil är till salu för hade tänkt köpa en ny Bmw men har lite svårt att välja ska man ha en bensinare el disel sen kan ju dem för fasiken bestäma om diselskatten med. pk |
|
|
Varför vill du byta bil? Saknar du något med E36:an du har eftersom du kan tänka dig en annan E36? Kärran Länk |
|
|
Skall det bli en ny e36.a coupé skall den vara fullutrustad med ALLT, saknar idag elstolar,elrutor bak tacklucka, hk ljudpaket. och så skall den inte ha gått långt. skall användas som sommar bil och ha kvar i min ägo länge. Annars kommer det bli en annan bmw som kommer fungera som en finare bruksbil. inget fel på e36:or men kul att pröva tex e46, e39. e de nån som vet nåt spec man skall tänka på när det gäller e46 coupe eller e39 sedan/touring eller e36 Touring Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.