|
|
|
|---|---|
|
Den 21 Maj kommer jag att anordna en träff för alla Alpina och M bilar vid Skokloster slott Länk . Träffen är helt obunden från klubbverksamhet och alla som har en Alpina eller M bil är alltså välkomna. Träffen startar 12.00 vid Värdshusparkeringen mitt emot Skokloster Slott och varar tills "siste man lämnar platsen". Resturangen håller öppet mellan 12.00 och 16.00 , det finns dessutom ett trevligt litet bilmuseum som man kan besöka ! Så skriv in 21 Maj i din kalender ! Välkomna. Ando Gunnarsson | |
|
I'll be there, redan skrivit in det i kalendern :) (sedan om det blir spöregn och 5 grader så överväger jag nog att inte dyka upp, vill bara förvarna :-) ) /Marcus Bmwcs# 4680 |
|
|
Hehe, det var inte många som var sugna verkar det som... Det blir nog bara du och jag Ando :) /M |
|
|
Det var tänkt att jag skulle komma till denna träff, men hinner tyvärr inte. Dt ser ut som jag hinner med bara med Tullinge 15/5 och Gävle träffen 16/6, sen kommer bilen nog stå i princip resten av säsongen! :-( Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Är nog fler som kan om träffen läggs på en söndag ist. Mvh Mattias |
|
|
Blir d nån träff eller? Mvh Mattias |
|
|
Klart det blir en träff... Varför skulle annars Ando lägga ut informationen på det här viset tror du? Det är ju dessutom 2 veckor kvar så skulle den ställas in pga dåligt väder eller liknande så dröjer det nog... /M |
|
|
Självklart blir det en träff ! Det behöver inte vara så att det kommer få bilar bara för att 40 personer inte skriver "klart jag kommer " första dagen informationen finns tillgänglig på nätet . De som är intresserade av att komma på en träff som det inte är någon form av anmälan till noterar i allmänhet datumet och dyker upp på träffen utan att ha skrivit en massa gånger på ett forum ! Vi ses den 21:a Hälsningar Ando Gunnarsson |
|
|
OBS..........OBS..........OBS ALPINA och M Träffen den 21/5 är flyttad från Skokloster till MANTORP PARK ! Vi träffas klockan 12.00 på den stora parkeringen vid banan. BMW Sport Club har en banträff samtidigt så det finns mycket att se ! Hälsningar Ando Gunnarsson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.