|
|
|
|---|---|
| som rubriken lyder; eller är det samma som andra e30?? | |
cane |
det är inte samma, bildelsimporten i uppsala kan hjälpa dig. Kostar 800kr + bussfrakt, får min skärm på onsdag. Enda smolket är att det inte finns uttag för sidoblinkers. |
| tack tack, ingen som vet vad en bmw orginal kostar? | |
cane |
jo, din lokala bmw återfösäljare vet ;) Kollade aldrig själv, men räkna med minst dubbla pengen. |
| har du något tele nr dit? | |
|
Säljer bildelsimporten även skärmkanter bak, utbytesskärmar. Till coupe. |
|
|
Här är länk till ovannämda butik. Länk Alfi: var det du som köpte den svarta caben i Täby för 20.000:-? Den var borta innan jag han få fram pengar:-( /Fredrik |
|
| Observera att cabbe skärmarna är lite granna längre vid balken än dem till coupe! | |
|
Till standard E30 kostar de ca 1400:- på BMW. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
| jo de var jag som köpte den....ringde på den en timma efter han satt in annonsen | |
|
cane: hur lång tid tog det för dig att få hem din skärm från bildelsimporten?? |
|
cane |
alfi: en knapp vecka, det är en special order då cabbens skärm inte låg i det vanliga sortimentet som man ser på webben. |
| ringde till dom häromdagen med de skulle ringa mig när de visste, de hade sickat nåt mail till tyskland för leveransbesked tror jag, men har inte hört av de än | |
| har pratat med bildelsimporten nu, nu sa de att de inte kunde fixa fram några skärmar. cane: har du något beställningsnr som jag kan få eller något sådant?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.