|
|
|
|---|---|
|
jag undrar om de finns nått man kan göra om vill ha typ short shift till m5 e34 kan man bygga om de? eller finns de nått man kan köpa till. skulle vara tacksam ifall någon vet nått om de. e sugen på att ha de på bilen mvh m5 micke M5 THE REAL POWER | |
Jahangeer |
Hi M5 micke You can get a UUC Short shift - the best on the market, I am ordering with some other guys from England in a group purchase. check out www.uucmotorwerks.com regards J J |
|
Jag skulle köpa i ställe en växelpinne från en av z3 modeler. Z3 M är den som har dem kortarsteväxel av dem andra Z modellerna, och vad jag har hör ska det passa rak av... Du kan också köpa en billig på schimmamn eller vad det hetter den finns på Länkar här på säjten.. UCC är den bästa valet men dem är inte gratis om man säger så. MVH Mauricio Mauricio |
|
|
tack för detta ska kolla upp lite M5 THE REAL POWER |
|
Jahangeer |
Hey Mauricio Hope you are well!! Will you be at the next M5 meet in Karlstad? Rgds J (James - Granite Silver M5, we met last year). J |
|
Hello!!! I really want to go to the next M5 meet, but the problem is that I don't have any time. I feel really bad because my car is always in the garage, I need to change the front lamp and repaint the back spoiler. I’m doing my master degree in electricity so I don’t have so much time for hobbies, for nothing alls but I hope that maybe with a little lucky can I go to the next meet. Mauricio xxx Mauricio |
|
|
Tja ja e me o handlar om ni ska beställa? |
|
|
tja jahangeer vet du vad de kostar isåfall e jag me me o beställer isåfall.. M5 THE REAL POWER |
|
| det finns shortshift på ebay för 16dollar och kanske lika mkt till i frakt till sverige med flyg som ta några dagar, jag ska beställa när jag har fått ordning på bilen. | |
|
jag har beställt en UUC-EVO3-short-shifter till min 6-växlat 3.8- - flera andra BMW-reglage passar också rakt av, Mroadster, Z3, E30 ?? saken är bara den att grundproblemet, 'slitaget' kvarstår - - Baader@ USD 16 ? du skojar ! vad tror du du får för det ??? ;) men funkar det för dig, så lycka till.. M5touring register |
|
|
Grundproblemet kvarstår? M5toureg? Det är bara att byta själva plastlagren som kulan sitter i. och så småningon byta allt som är sliten i länkage mellan vexelåda och växelpinnen då.. MVH MAuricio |
|
Jahangeer |
Hej M5 micke I think it costs 325USD, but I am not sure how much discount we get yet for a group buy - I saw a post from Rob Levinson (owner of UUC) he is waiting for an order - so as soon as he gets that we can go ahead and order. I need to tell one of the guys on the M5forum if you want to place anorder still. Let me know if you want to go ahead - and I will tell him to place another order. Rgds J J |
|
baader säg till mig då för de va billigt så e jag me M5 THE REAL POWER |
|
|
m5toureg: jag får: Länk m5 micke jag ska nog beställa en senare, tror inte det bli mkt billgiare å dela frakten på 2 |
|
|
Baader@ lyckat till ! - Maurixt@ visst, du har helt rätt, det bör gå ganska bra, MEN just -PLASTLAGREN- samt vissa andra detaljer gör att det snart är -glapp- igen men självklart hjälper det - man kan ju också bara byta till NYA originaldelar även det lär hjälpa - - UUC-reglaget är något helt annat, som så ofta får man vad man betala för (förhoppningsvis, jag skall inte ropa -hej- än, men jag har bara fått positiva omdömen från andra som redan har fått sin UUC-short-shifter) |
|
|
Tja nå skillnad om man har 6växlad låda?ja har de. hojta till om någon ska beställa så e ja me mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.