AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
7.565

Vart hittar man bilkapell

ro
41
robban75
740 ia -95
Nu är jag trött på grannarnas kattspår på min ögonsten finns det någon som vet vart man kan få tag på ett kapell som passar till en E38:a??

Tacksam för svar
Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Biltema har.

Men står bilen ute och det blåser så rör sig kapellet, med repor som följd. Dessutom samlas fukt och kondens, så det är inte någon bra lösning.

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
ro
41
robban75
740 ia -95
Vad ska man hitta på då?? Tror ju att grannen blir lite små sur om jag skjuter katt skrället....

Jag provkörde en volvo......
Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Du kanske hittar lite tips i denna långa tråd: Länk

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
Ma
650
Mats Landh
e61-06
Rover Mini Cooper-92
BMW har kapell i ett annat material än Biltema. Jag har båda varianterna, och BMW är av ett tunnare material som torkar lika fort som det blir blött. Kondensen blir minimal med detta kapell. Dock så kommer man inte från, att om inte lacken är ren så blir det lätt repor när tyget/kapellet fladdrar/rör sig i vinden.

Mats

Paap Reeder
... var hos frisören idag och läste om en firma på Gårdsfogdevägen 6 i Bromma postnummerområde - SGA AB ... litet osäker på namnet men adressen är rätt - som sålde kapell i ett nytt repfritt material.
Till min 7:a skulle den kosta ca 1100:- (2004 -12).

Tror at jag skall kika på ett sådant.

Köpte ett på mekonomen förra året med repor som följd .... bullshit! i kvadrat.

MVH /// Paap R
M.
19
M.B
735iA -92
Känner igen problemet! har min bil i carport hemma på gården och min katt älskade att ligga på huven, men har blivit av helt med det sen jag köpte en elektronisk hund och kattskrämma, finns på bla. Jula för 279:- (ArtNr. 717-004).
Funkade då kanon för mig och katten mår då inge sämre vad jag kan se...
ro
41
robban75
740 ia -95
Tror att jag har löst problemet försäkringsbolaget lackar å kattens ägare får snällt betala...
ul
94
ulw
745iA Executive -85
3,0si -75
Annars finns det kapell här.

Länk
C.
8
C.K
525ia -93
Okej.. ville igentligen ha Alcantara stolar men nu blev det grått skin! kanske finns grå alcantara?

Ser att du har M kjolar! Söker sådana.. vart är dina ifrån?

C.
8
C.K
525ia -93
Cp-dator.. mitt ovanförliggande inlägg hör inte hit, däremot så är ett krav på ett "täcke" till Bilen att det skall vara repfritt, inte släppa igenom fukt/Vatten och att det skall andas.. skall kunna användas på vintern också så helst frostfritt! vart finns ett sådant kapell??

we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Ta på dig gängor och traska runt på grannens bil och se vad dom tycker om det :)

Mina bilar: Länk
C.
8
C.K
525ia -93
Cp-dator.. mitt ovanförliggande inlägg hör inte hit, däremot så är ett krav på ett "täcke" till Bilen att det skall vara repfritt, inte släppa igenom fukt/Vatten och att det skall andas.. skall kunna användas på vintern också så helst frostfritt! vart finns ett sådant kapell??

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.