|
|
|
|---|---|
|
Ska köpa en bil som har en stygg repa på ena bildörren. Nån som kan tipsa om en bra och prisvärd lackerare i Gbg området......? sw | |
|
Universal motor på Ringön fixade en hel del stora fula stenskott på min 323:a förra veckan, och det syns knappt nåt av dem längre. BMW CS #5206 |
|
|
Centrumlack på Mariehomsvägen har varit riktigt bra att ha att göra med när jag varit där. Dom lackar åt Wölkes vet jag, om nu det är någon värdemätare. ArctisZ3 |
|
tvåtakt |
Centrumlack har flyttat till Kärra eller Bäckebol eller liknande. Pröva Lackindustri på Ovädersgatan i stället. |
|
christer silvén: Syns knappt? Är inte meningen med ny lack, att stenskotten ska vara borta helt...eller har jag missförstått ditt inlägg? |
|
|
Fartglad! Huven lackades inte om, utan bara bättring av stenskott, och jag skulle aldrig kunna få det så bra. BMW CS #5206 |
|
|
Christer:hur mycket fick du betala för bätringen av huven ärinne på att lacka om den men känns onödigt för det är bara några enstaka stenskott på min motorhuv. ///Johan Länk |
|
Champ |
Åk till Mölnlycke lack åk prata med Björn. BMW group lacka rsina bilar här! Champ dieselpower |
|
Jag betalade 2000:- men då hade jag en repa på en bakskärm som fixades samtidigt. BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.