|
|
|
|---|---|
|
Länk Vad säger man? MVH Erik _____ Bilen Länk | |
haimaul |
Jag har ALDRIG sett en fulare stylad bil. Någonsin. Undrar hur han tvättar den. Bilschampo finns ju, men finns det bilbalsam? __ When in this charming car, this charming man... |
|
Å andra sidan måste det ju onekligen vara rätt gossigt med "sex-on-the-hood" när det är så pass mjukt underlag :-) Antes conocí a Lina no creía que algo podría valer más que esa uníca cosa; la amo... |
|
|
Är det Paris Hiltons E34? ;) Brudar Bärs BMW! |
|
|
*Kräks* |
|
|
Håller med Golddigger:=) den var skoj. "ALLT ÄR INTE PÅ RIKTIGT" |
|
|
*Undrar vad han hade för uppväxt* The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
Eller hon för den delen... The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Den ultimata "Pimp my ride" säger jag bara... /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
Man kanske skulle lacka om... Sjöberg |
|
|
Sjöberg: ....nej, nej, nej.... jag vet vad Du tänker, men gör det INTE ;-) Så "luddig" den är!!! Kanske kunde göra sig i skala 1:34, som gosedjur till den lille sonen/dottern, för att få in honom/henne på BMW-banan...??? /Anders BMW - Das Steht Dir Gut! |
|
|
Så "fluffig" :D Skall bara iväg och spy nu... |
|
|
Ja den var ju lite udda. Undrar vad själva meningen är med luddhuven? Hur kommer man på själva idén... |
|
| vilka fula fälgar | |
|
Den här var ju inte lika luddig men grotesk hursomhelst. Länk Min kärra Länk |
|
|
Ika ser ut som den är choppad... titta på skuggan på bakskärmen!! kan ju ha fel.. såg skumt ut:=) "ALLT ÄR INTE PÅ RIKTIGT" |
|
|
Ika: -Plötsligt känns det som om kvällsmaten kvittar.... /Anders BMW - Das Steht Dir Gut! |
|
|
Om ni säger att det där är brudmagneter så får ni stryk! *går undan och vomerar diskret* "Bilar som inte driver bak är trasiga!" Länk |
|
|
:DDDDDDDD Micke K. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.