AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.878

BMW MOTORSPORT ///

BIMMER
var får man tag på denna dekal man sett ett antal bilar ha i framrutan??
ao
69
aolsson79
520i -83
528i -84
Jag undrar detsamma...

M5 POWER
52
16
525
525i -92
En till som undrar
Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
//M3 E46-03 (1:72)
jag med!kanske skulle vi gå ihop och beställe en rutstreamer av typ graphicline eller likn eller kanske ///BMW POWER kan göra nån ball och sälja??
Andreas
Dom som har motorsport dekalen har förmodligen den lokala reklamfirman gjort. Jag tycker som robban, snubbarna här på BMW Power kan fixa fram någon framrutedekal typ som nordicaudi.com har gjort. Bra reklam om inte annat...

BMW ROCKS
An
115
Antem
M5 -90
528i -86
Det skulle ju vara ultimat med en BMW Power dekal på framrutan
Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
//M3 E46-03 (1:72)
Det finns en orginal motorsport rut streamer jag har oxå sett den på flera olika bilar sverige och tyskland så jag tror inte att nån lokal reklam firma gjort dessa...men det är nog en bra ide att BMW POWER skulle ta fram en rutstreamer som liknar motorsport dekalen om vi är riktigt många som vill ha så kanske....kom igen nu alla som vill ha fyll på här under...
mvh/Robban
Jo
53
Jonbacken
M5 Touring -93
jag är med om det skulle bli nått

M5 POWER
ozzyo
Jag kan fixa rutdekaler med med texten BMW Motorsport med stor text och en mindre under på vänster sida med texten powered by M-technik.Proffsgjorda,finns i lite olika färger och kostar mellan 3-400 kronor.+ ev frakt.
Vid intresse maila stonehard@mail.bip.net
Andreas
En BMW Power dekal hade passat bra, dels för att det hade varit skitcoolt och dels för att då skyltar man inte "falskt" om man som jag inte har M-motor eller ens M-utrustning...
de
10
dekalen
BMW 740ia -94
Jag kan fixa bmwpower streamers för framrutan. Om det går att fixa ihop ett gäng (ca 10st) kan jag ordna dem för 250:-/st inkl monteringsverktyg (bra grejer) samt utförlig montageanvisning. Frakten borde bli runt 50-lappen.

maila intresse till: klas@dekalen.com

Ri
825
Ricke
540ia -97
1602 -71
Mh fixar fina dekaler för 195 kr med valfri text och färg plus teckensnitt!!!Har själv en dekal med texten BMW POWER på min 520i och ska snart beställa en dekal till M3:an med texten BMW MOTORSPORT.

Mvh Ricke
De
219
Deetoy
BMW 520d Touring 2013
Dekalen finns på Dalhems.com ..

** be as free as you want **
M3-Mackan
Thorsells Reklam har mkt dekaler till många bilmärken och lite annat oxå.

Länk

-Mackan-
Visa användare
721
Constrictor
Volvo XC70 D5 AWD -15 & Saab 9-5 Aero -07

Suzuki Hayabusa
www.dekaltrim.nu

Muahaha...

//Kungen Af Malmö

Kungens bil ==>> Länk
Visa användare
2.543
azkikr
135i Cab M-sport -08
X1 Sdrive 20i M-sport LCI -13
Suzuki Ignis Sport -04
de finns ju en framrutes dekal i shopen...

/Jonas
Crusty
azkikr: Du han för mig! ;-)

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.