|
|
|
|---|---|
BIMMER |
var får man tag på denna dekal man sett ett antal bilar ha i framrutan?? |
|
Jag undrar detsamma... M5 POWER |
|
| En till som undrar | |
| jag med!kanske skulle vi gå ihop och beställe en rutstreamer av typ graphicline eller likn eller kanske ///BMW POWER kan göra nån ball och sälja?? | |
Andreas |
Dom som har motorsport dekalen har förmodligen den lokala reklamfirman gjort. Jag tycker som robban, snubbarna här på BMW Power kan fixa fram någon framrutedekal typ som nordicaudi.com har gjort. Bra reklam om inte annat... BMW ROCKS |
| Det skulle ju vara ultimat med en BMW Power dekal på framrutan | |
|
Det finns en orginal motorsport rut streamer jag har oxå sett den på flera olika bilar sverige och tyskland så jag tror inte att nån lokal reklam firma gjort dessa...men det är nog en bra ide att BMW POWER skulle ta fram en rutstreamer som liknar motorsport dekalen om vi är riktigt många som vill ha så kanske....kom igen nu alla som vill ha fyll på här under... mvh/Robban |
|
|
jag är med om det skulle bli nått M5 POWER |
|
ozzyo |
Jag kan fixa rutdekaler med med texten BMW Motorsport med stor text och en mindre under på vänster sida med texten powered by M-technik.Proffsgjorda,finns i lite olika färger och kostar mellan 3-400 kronor.+ ev frakt. Vid intresse maila stonehard@mail.bip.net |
Andreas |
En BMW Power dekal hade passat bra, dels för att det hade varit skitcoolt och dels för att då skyltar man inte "falskt" om man som jag inte har M-motor eller ens M-utrustning... |
|
Jag kan fixa bmwpower streamers för framrutan. Om det går att fixa ihop ett gäng (ca 10st) kan jag ordna dem för 250:-/st inkl monteringsverktyg (bra grejer) samt utförlig montageanvisning. Frakten borde bli runt 50-lappen. maila intresse till: klas@dekalen.com |
|
|
Mh fixar fina dekaler för 195 kr med valfri text och färg plus teckensnitt!!!Har själv en dekal med texten BMW POWER på min 520i och ska snart beställa en dekal till M3:an med texten BMW MOTORSPORT. Mvh Ricke |
|
|
Dekalen finns på Dalhems.com .. ** be as free as you want ** |
|
M3-Mackan |
Thorsells Reklam har mkt dekaler till många bilmärken och lite annat oxå. Länk -Mackan- |
|
www.dekaltrim.nu Muahaha... //Kungen Af Malmö Kungens bil ==>> Länk |
|
|
de finns ju en framrutes dekal i shopen... /Jonas |
|
Crusty |
azkikr: Du han för mig! ;-) Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.