|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har äntligen fått ihop bilder och text från M-träffen i Arbon (Bodensee) i Schweiz. Jag har lagt upp det med 6 sidor ifall någon skulle ha en uppkoppling som laddar bilderna dåligt. Har försökt att berätta så bra jag har kunnat, men oftast så säger bilderna mer än 1000 ord så... Vore kul att höra vad ni tycker! Själv tyckte jag att det var supertrevligt! Länk //Schnitzer | |
|
Fan vad det såg trevligt ut, det hade varit skitkul att varit där!! Schyssta bilder! Sjöberg |
|
m3kär |
Såg ut att ha varit en utsökt M-träff där man hade önskat att få vara på plats och njuta av atmosfären. mkt trevligt repotage. robban |
|
Kul att höra att ni tycker om det! Svårt att slänga ihop något på så kort tid, men jag satt uppe i helgen och natten. //Schnitzer |
|
|
Föresten, är det någon bild etc. som inte skulle fungera så säg gärna till. //Schnitzer |
|
|
Underbara bilder med underbara bilar :) Bilderna 33-37 verkar inte vara rätt. ___ //Ulf |
|
| Såg mycket fint ut! Man märker att det blir bra klass på bilarna och att verkligen de flesta är i toppskick. | |
|
Jo, de är otroligt välvårdade och bra omhändertagna. Det var dessutom en trevlig miljö som också gör att det blir extra trevligt. //Schnitzer |
|
| Härlig träff verkar det som... Mycket trevligt att det fanns med en M1:a tyckte jag!=) | |
|
Mycket bra reportage, med fina bilder!! :-) Vad man längtar till sommaren, med varmt väder och kunna sitta ute och äta och kolla på bilarna ;-) 16 grader i København just nu - så det är på väg.... BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Väldigt bra reportage !, snygga bilar ! Som vanligt får man lite ångest varför man bor i gråa kalla skattesverige när man ser detta ... Jag skicka också länken till min flickvänn som är från Arbon, här är hennes kommentar: "roligt, roligt, men det var för mycket tråkiga bilar, han skulle ha tagit lite kort på folk istället. Åkte han från Sverige till den där träffen? Snacka om inbiten fantast!" (Hon och jag delar inte mitt bilintresse :-) |
|
|
Tackar Tackar!!! Det var en superfint reportage, bra jobbat Schnitzer!!!! Vilken fina bilar hade dem där... Den vita CSL med M dekaler hade jag sett på någon hemsidan forrut så det var trevligt att se den igen...... Dem hade verkligen superfina e39 M5 till salu där uppe, en sak undrar jag dock? hur var priserna på M5:or e39 i jämförelse mot svenska priser? MVH Mauricio |
|
|
väldigt bra bilder o bra skrivet tycker jag de ska du ha beröm för mvh M5 THE REAL POWER |
|
|
Mycket fina bilder :) Tyckte mest om den här vita M3 CSL:en Länk |
|
|
Underbart snygga bilder och den där vita CSL:en väcker habegär! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Vackert! Verkar vara väldigt lite lite ris i Schweiz, vilket är bra ;) | |
|
Riktigt nice!!!! Kanonbilder. Hoppas att man kan åka på någon liknande träff någon gång :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| Önskar jag kunde ha varit där och berikat bilparken med en Touring till :) Grymt sugen på Alp-träffen i sommarslutet... Har nog dock inte tillräckligt med kontakter för att få vara med :( | |
Njuren |
Jefligt bra reportage! BMW - i nöd och lust? |
|
Ser riktigt trevligt ut! Gillar den klistrade CSLen. Det syns inte att det är dekor. MVH / Jacob |
|
|
Fantastiskt reportage,kredits to you |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.