|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
missade programmet:( när går reprisen? mvh andreas |
|
|
Kan man inte sluta sända monster garage? herregud vad löjligt det är! bygger om bubblor som ska krocka mot varann och likbilar som drar en stackars porshe boxter ;) ...varför ställde dem inte en 911 bredvid om dem ska va så tuffa....ursäkta min inställning men showen är meningslös.... Mvh Dragolito Svart som synden Länk |
|
|
Natten mot måndag 01:35. Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Dragolito: Ge faan i att titta på det så slipper du störa dig på programmet!... |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Såg programmet första gången i söndags där de skändade likbilen. Meningen med det fattade jag aldrig för vem vill på allvar köra runt i en gammal likbil? Snacka om raggfaktor hehe =) Sen såg jag reklamen till nästa program där de utförde en enligt mig brutal och grov våldtäkt på en helt okej E32 735 som de påstod var en 745 och då bestämde jag mig för att aldrig mer skänka det mögprogrammet ens en tanke. Dagen de stoppar ner en B12-6,0motor i en 3serie-cab och trimmar skiten ur den så den rastar S65AMG så ska jag börja följa programmet igen. Men det sker väl när grisar kan flyga eller vad man brukar säga..... |
|
Vad var det som stack upp ur motorhuven på 735an ? Var det luftfiltret? Är inte så himla bra på motorer.. |
|
|
Lovade lite flera bilder tidigare så det är väl dags att infria det löftet även om det är sent. Skrev även ihop ett litet reportage om provkörningen. Länk Tommy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.