|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Är ni sugna på flera smygbilder från när vi testade den nya BMW X7 som vi byggde i "Monster Garage"? Länk | |
| kan väll va kul o se ;) | |
|
Hehe, jag har ett helt gäng med bilder men vågar inte visa dem. :-) Visas i avsnitt sex har jag för mig. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Trevligt | |
|
Ni får tyvärr lugna er lite, jag får inte lägga ut bilder förrän efter programmet men jag kan garantera att kommer att bli en upplevelse. Tommy |
|
| Det var skojigt sist med capricen också | |
|
Är det karossen från en 735 E32 på ett cheva blazerchassie? |
|
|
740 E32. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Finns det något sändningsdatum ännu? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag tror det är den 23/5. Hade för övrigt fel ovan, det är en 735 som använts. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Skall se programmet, men jag tycker det är synd att misshandla en fin bil.. längre tid så grejerna varit bättre gjort.. varför 4dar? Sak samma kollas in skall det göras.. *För att du älskar att köra* |
|
|
Måndag 23/5 kl 20.00: Länk --- Kan en BMW 735 bli en Hillclimber bil? Målet är att monstret nästa vecka ska kunna ta sig upp för sjukt branta grussluttningar. Kommer teamet att lyckas med den tajta budgeten och den snäva tidsmarginalen? --- Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Missa inte programmet ikväll! Tydligen säljer de ut vissa av delarna som blir över (skinninredning, motor, automatväxellåda, bakaxel mm), se Länk Annars brukar den här typen av program gå ut på att riva ut de gamla sakerna så brutalt så möjligt... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Fy fan vilket manligt bygge! Riktigt hårigt, ska bli kul att se om det funkar. Jag vill oxo ha 18" däck!! | |
| stackars E32! riktigt fin var den, aja manligt iaf ;) | |
| 18" fälgar vill jag ha frssten, inte däck... Varför har ni inte fixat en EDIT-funktion ÄNNU? | |
|
Såg fin ut utanpå men den såg också rätt rejält rostig ut i nederkant av passagerardörren fram BMWkörglädjen verkar sitta i karossen :D (nån snubbe sa att den var roligast att köra hittills) |
|
|
Haha vilka barbarer! Ganska underhållande dock :D /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Vilka jävla fjantar den serien är lika fjantig som bosse bildoktorn eller fjantigare. | |
| Perssonligen tycker ja det det är jävlit fränt program..äntligen nått kul å se på. Stora motorer och folk som vågar bju på sig själv..bosse bildocktorn är ju inget man skall ens nämna på dessa sidor eller gemföra med nått överhuvudtaget. | |
| Men var det inte en bild på en 745 e23 först och berättar rösten har vell också sagt att det skulle vara en 745 ? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.