|
|
|
|---|---|
|
Hejsan undrar om någon varit och tittat på m5an som står på bilstallet i ljungby?? Och hur firman är att ha att göra med?? | |
|
När jag var i Ljungby sist passade jag på och kika på den, den såg rätt så "skabbig" ut, har för mig där rätt mycket stenskott. Sen var den väldigt tunt utrustad, saknade AC vilket också är ett stort minus!! För dom pengarna den kostar kan du få en mycket finare M5:a. Det är min uppfattning iallafall... Hur firman är att ha och göra med f.ö vet jag inte. Sjöberg |
|
| Firman har inget gott rykte här i trakten sen förr i tiden i alle fall, men dom kanske har skärpt till sej... | |
|
Tack för era tips sparade en resa ner dit. Sjöberg din m5 är till salu nu eller?? Pierre |
|
|
Ja, jag har satt ut den. Hade tänkte att jag skulle köpa mig en Alpina Bi-turbo eller en 4.6 V8 av E34 modell. Jag har en viss dragning till ovanliga bilar. Hör av dig om du är intresserad av min bil, den är iallafall i bra skick!! Sjöberg |
|
Philly |
köpte min förra bil där RIKTIGT med credits till firman! oerhört seriösa har även kollat på M5an, någon repa va det ju, och stenskott, men överlag fin ///M Powa |
| En jobbarkompis har kollat på den och han var inte så positiv när det gällde skicket. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.