|
|
|
|---|---|
|
Jag håller på att eftermontera farthållare i min E24 och har svårt att fatta var jag skall fästa själva ställmotorn. Är det nån som kan förklara var den skall sitta och/eller har en bild från motorrummet på sin bil? Har införskaffat själva fästplattan från BMW (den med tre pinnbultar som man fäster själva motorn på) och det är den som jag inte vet var den skall sitta. mvh Purre P. | |
|
Vet inte om denna Länk kan hjälpa dig. Bläddra runt litet för det finns drösvis.... Lycka till! PS Vi ses väl på Vårrallyt den 14e? __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Tack Lasse! Har suttit och stirrat på de skisserna tidigare men kan inte hitta infästningspunkterna i motorrummet... Det som gör det lite knepigare är att de ändrade infästningen under 87ans årsmodell. Får ta och kolla lite närmare igen. Jag tänker nog dyka upp den 14:e om inget oförutsett händer. Som det verkar så hänger min sambo med i hennes kompis Z3 i ett tjejekipage. |
|
|
Letade trådar om eftermontering av farthållare på 635 -88 och ramlade på denna. Har ju gått några år nu men chansar ändå.. Hur gick det med monteringen, var det lätt och hur tillförlitlig är farthållaren isf? /jonny |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.