|
|
|
|---|---|
jimmyw |
är det vanligt att det är glapp eller något annat elektriskt fel på ACC:n. Min stänger av och på sig hela tiden börjar bli lite störigt Någon som har en teori? Jimmy |
|
men den reglerar väl bara värmen?.. jag menar har du ställt in den på X antal grader så stängs den ibland av för att den inte ska bli kallare, och att den på så vis håller det angivna gradantalet!? 100% Original Länk BMW M3 Din dröm - min vardag |
|
|
Det är vanligt att de är glappa i den stora blå "skart kontakten" på baksidan av panelen. Kan fungera om du har tur att löda om den på kortet, "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
|
Du har råkat ut för standardfelet på e36, glappande klima. Sannorlikt en lödning är dålig innuti klimapanelen. Det finns flera trådar som behandlar ämnet. Jag har lagat ett femtontal klimapaneler, mest åt folk på detta forum. Skicka ett mail om du behöver lödhjälp. |
|
|
Nej, Patrik, det är sannorlikt inte fel på lödningen av det blå kontaktstycket. Men man kan lätt luras att tro det eftersom kliman kan hoppa igång igen då man rör på kontakten. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.