|
|
|
|---|---|
kennie_535 |
hej min lack på min bil är usel men jag kan inte betala 30 000:- för en lack är det nån som vet om de går att ta på försäkring jag har min försäkring hoss trygg hansa |
|
Hej,, Det går nog inte... Även fast du säger att du har haft tex. skadegörelse på bilen och vill ha omlackerat, kommer de bara att lösa in den, då bilen inte är 30k värd i deras ögon... Försök dig fram istället, det går att får en total omlackering billigare än 30k... BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Kan aldrig tänka mig att du skulle få det på försäkringen. Enda chanse är väl om nån har repat lacken eler dylikt men då lackar dom bara där som är skadat. Och kostar lacken 30 loppor löser dom säkerligen in bilen. En 535-89 är ju inte värd mycket mer än 30 även om den är fin... |
|
| Sim du hann före............ | |
|
20:02 för oss båda - med nästan samma svar ;-) BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
| Finns inget bolag som tar hellack på någon bil, vare sig ny eller begagnad. Jag har haft flera lackskador som alltid slutat med dellack typ dörr, halva sidan, huven osv....nästan alltid en besvikelse....Men man kan förstå bolagen då en lackering kostar som en motorrenovering! | |
kennie_535 |
okey hittade en motiv lackare här i stan som tar 12 000 för en utvändig lackering men de e endå mycke för mejj fundera på att göra de själv |
|
tror nog du ska försöka lacka på firma synd på en så fin bil annars om det int skulle bli bra!!! //norda |
|
|
Av vilken anledning trodde du att du skulle kunna ta detta på din försäkring? ___ //Ulf |
|
kennie_535 |
nä jag tänkte bara , så jag bör nog spara ihop till 12000 och lämna in bilen |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.