|
|
|
|---|---|
Patrik_boyboy |
Tjenare =) har idag en Bmw 325 Cupe 92:a som jag ska göra mig av med och är sugen på en M3:a 95:a ringde idag till DIAL och hörde vad försäkringen skulle kosta. den ska då stå på min sambo som har full bonus. den skulle kosta 14.000:- var lite väl mycket tycker jag. Någon som har nå förslag på ett bra bolag?? Kan tänka mig typ 9000:- kna vara rimligt. Även länsförsäkringar var kalas dyra =( Hjälp!!! vill ju ha råd att köra oxå.... Mvh // Patrik Gävle |
|
Har hört att det finns en försäkring som heter Susab polarn försäkra sin nissan200sx för 3000:- helår han e 21år bor i södertälje. lät konstigt men jag ska prova o se vad dem ska ha för min bil när jag ska ställa på den.. "See you at the Rödljus" |
|
| Tjena... har Länsförsäkringar just nu för men det blir Trygg hansa för min del. Länsförsäkringar skall ha 8600:- per år för en 325 88:a och jag är över 24 har haft körkort sedan jun 95 och bor i en håla... Dom skall även ha ca:2000:- mer för en M3 93:a per år... Så det billigaste bolag som jag har ringt till har varit Trygg hansa... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.