|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Någon som skall åka ner till Emmaboda "en dag på strippen" 21 maj??? vore kul om man kunde åka tillsammans! hållplatser jkpg /vmo /växjö kanske är en dum ide?? | |
|
jag ska dit. vet ej om jag ska åka bmw eller annat märke! |
|
|
Ska oxo dit. Förra året var det fullt så man fick åka buss sista biten. Tänkte ställa ut men vet ej om det är för sent att anmäla. /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Tänkte oxå glida neråt... passerar Jönköping på vägen! Tror nog att polaren hakar oxå som åker 540 E34. //Niclas Pärlan Länk |
|
|
Jag ska dit. Har anmält mig till utställningen nu via nätet och köpt biljetter via nätet. Smidigt. Tänkte åka dit tidigt så man kommer in och får en bra plats. Kör 0600 från Växjö kanske. /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| Givet ska man dit, har anmält för utställning så man slipper gå så långt :0) | |
|
Förra året fick man köa för buss. Ingen höjdare det heller. /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
För er som är trötta på fulla raggare och dyl. glöm inte att Gatebil`s träff på Vålerbanan är samma helg. För mer information: Länk MVH / Jacob |
|
|
M5:an är inbokad till utställningen! hoppas på bra väder nu bara... |
|
|
I år blir det mycket fler vakter samt polis på plats för att hålla bort fyllet. Dessutom fler anslutningsbussar. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Jag skall också dit. Skall bli kul och se hur våra sponsrade bilar ser ut live också :) | |
|
Jag ska oxå till Emamboda...har anmält mig till körningen... Niklas Olsson, BMW M3-94 Bilder: Länk |
|
| Ja då var denna "träff" avklarad, var de någon mer där fötutom jag som hade jävligt kul??? | |
|
Ja det var kul där! Kom fyra i klassen bakhjulsdrift utan överladdning... kanonväder me, inte för varmt å inte för kallt... Niklas Olsson, BMW M3-94 Bilder: Länk |
|
|
Niklas: Du hade en förmåga att hamna i linsen många gånger. :-) Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Ja fasen va skoj de va.. massa race.. Å du Niklas fan va du burnade :) fin bil för övrigt. Mycket tjusig. |
|
|
Micke Olsson: mmm..det var ju trevligt! Var en del fina bilder måste jag säga! tackar! Syna bara att alla repor inte gick så bra, däcken var lite hala...släppte på 3:an ibland...brukar det typ aldrig göra då det e torrt... vaesterlund: man måste ju roa publiken lite..hehe...Tack för att du gillar bilen! Niklas Olsson, BMW M3-94 Bilder: Länk |
|
|
Ja Niklas tack för underhållningen! =) Hur såg ditt bästa tidkort ut? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
300+: Det var så lite så...körde 13.73s och 169km/h som bäst på Emmaboda... Niklas Olsson, BMW M3-94 Bilder: Länk |
|
|
Du var kvar ganska länge oxo va? Efter regnet menar jag. /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Micke, hade hoppats på att du hade fångat min M3:a på utställningen. Det hade du inte, men du hade fångat min brud på bild på läkaten! haha, tackar =) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.