|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Grymt fräsht med Karbonen då! Wow! Nästa fredag ska jag in med bilen. EU kontroll heter det i Norge, men räknar med att det är samma sak.. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Haha, jag kom igenom besiktningen utan en enda komentar på hjul eler blinkers:-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Va bra! Kollar man på E46 facelift är blinkersen ganska lik den. Gällande det jag skrev om sbp och betalning var det jag som fått fel uppgifter. |
|
|
Kommer lite bilder här; Länk Länk Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Snyggt med blinkersen och 20" gör en hel del!! Det "gula" parkeringljuset kan man modda också ;) Vanliga 194 glasockel lampor med "xenon-look" danmobility har dom också Länk Sen här är det ledlampor med 194 sockeln, blir lite mer åt lila med led. Länk Bilderna är tagna på min x5:a |
|
|
Cool! Jepp, sulorna trivs jag med:-) Sparar, kikar och ordnar nu så att jag till slut kan byta upp mig till en 3.0D -04 med panorama, Navi och sport. Allra helst Koksgråmetallic.. Mums.. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.