|
|
|
|---|---|
|
Då man inte kan kopiera in bilder här så länkar jag till tråden på rejsa.nu som jag startade för ett tag sen.. Länk BMW 325 Turbo.... WWW.REPTIL.NU www.supramannen-racing.com | |
|
Rätt långt ifrån Originalskick, men jag gillar det ändå :DD Härlig bil! Det enda jag hade ändrat på är att byta vingen till en original :) Hälsa och gratulera! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Tackar så mycket =) Snart ska jag visa 635 Nr2... sveriges vackraste enligt mig.. Både har blivir erbjudda att vara med i BS BMW 325 Turbo.... WWW.REPTIL.NU www.supramannen-racing.com |
|
| Ser fräck & påkostad ut :) | |
| ekman ser fram emot att få se din bil också | |
|
Rent förbaskat j-la asläcker! Om jag får uttrycka mig milt. Originalbögen i mig reagerar dock på speglarna, men vingen är okej tycker jag. /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;) |
|
|
Jerry: bara att vänta lite så kommer bilder.. BMW 325 Turbo.... WWW.REPTIL.NU www.supramannen-racing.com |
|
|
635csi: Köper du bilsport DVD 2004 får man se lite av den.. kommer dock filmer på båda 635orna snart BMW 325 Turbo.... WWW.REPTIL.NU www.supramannen-racing.com |
|
| ekman vad är det för färg på din | |
|
Grymt fin bil!, skulle bara behöva M6-maskin i...... rodge dodge BmwCS #5251 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.