AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.178

Sökes; nån som är duktig på bmw som vill göra lite småjobb på en e36

Nu vet jag inte om jag är på rätt del av forumet etc (1a inlägget här) :D Men;

Min tjej har en 316 E36 Compact som har diverse brister pga ålder och mil (95a som gått 20 000mil).

Den har inte servats ordentligt så det finns risk att det är lite jobb, jag vet att stötdämparna bak är slut tex.

Nu hade jag tänkt skuta till lite så hon får en bil som är ordentligt uppfixad så den får en bra grundnivå att börja på för att sköta den ordentligt :)
Då mina egna mek kunskaper är väldigt begrännsade så letar jag alltså efter någon som är duktig på bmw och jobbar i verkstad där man kan lämna bilen, som har lust att hjälpa till lite.

Letar inte efter det absolut billigaste, men är ju inte heller så sugen på att lämna till bmw ;)
Bara det är någon som är duktig och ger ett bra intryck så är jag nöjd.

Tack på förhand
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Hej xscream!

Åk till RT Autoteknik i Sollentuna! MG/Rover. Jag känner killen sedan barnsben, o han är RIKTIGT DUKTIG! Har bra priser också!

Malmvägen 24a
191 60 Sollentuna
Telefon:
08-358890
Fax: 08-6230126
E-post: autoteknik@telia.com
Länk

Mvh
Anders

BMW - Das Steht Dir Gut!
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Bil&Motorteknik i Hiuddinge är bäst i stan på BMW.. Kolla forumet. 087110687 prata med perre.
Sa
90
Samid
318i -89
Regler för forumet!

§8. Det är inte tillåtet att utan tillstånd annonsera på AutoPower Forum varken för privatpersoner eller företag. BMW-bilar eller BMW-delar skall utannonseras i PowerBörsen istället. Produkter eller tjänster som annonseras eller reklamförs genom inlägg i text (även signatur eller profilinformation) kan komma att raderas och/eller faktureras med 500:-/påbörjad timme som reklamen ligger ute. Personer som agerar som representant för ett företag skall ha tillstånd från AutoPower.

Ok, klassas det som annons då jag frågar efter tips och rekommendationer?

Aja, om ni inte vill svara i tråden så kan svara mig via PM (finns det?) :) eller till mgd_marcus@hotmail.com

Tack så mkt för hjälpen!

Mvh
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
xscream. Söker du en duktig verkstad i sthlm kan du alltid använda sökfunktionen ovan om du inte hittar några bra tips här.
Samid: Vad menar du med den postiningen jag förstår nog inte riktigt... Asken

Jag behöver en Volvo lika mycket som en katt behöver en cykel...
Sh
371
Shifty
M340i -21 G21
120i M-Sport -19 F20
Han söker ju nån med kunskaper som kan hjälpa han i en GDS - hall eller så. Det tror jag iaf.

Sa
90
Samid
318i -89
Asken: Det är inte illa menat mot nåt!
Tycker bara att det är konstigt att autopower tog bort mitt svar då någon för ett tag sen frågade om nån kunde hjälpa honom med att importera en bil. Jag tipsade om en kille med namn och telefon nr. precis som ovan, och då tog dom bort mitt inlägg och fick ett mail som säger att forumet har en regel §8 som inte får brytas.
Är den regel borta nu?
bmw jesus
maila mig så fixar vi de
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.