|
|
|
|---|---|
|
Har man kikat lite på vad en M3:a 1995 ligger i prisintervall idag, så blir man inte så lite köpsugen när man ser denna annons: Länk Ett pris på 49000kr gör att det blir svårt att motstå frestelsen att inte köpa den... // Jögge Länk | |
| Ser ju definitivt ut som ett rejält skämt. Någon som fyller år är jag rätt säker på. | |
|
läser man texten lite mer noga så förstår man nästan att det bör vara någon som fyller år eller liknande?!..;) /7JImmy |
|
|
Det är ett skämt. Finns ingen coupé som kan vara utan elhissar. Glöm den eller ring killen och få det bekräftat... Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
|
"T4, ultimata bilen":) Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
Nu är det bekräfat.. Och bilen har bytt ägare!.. DEN ÄR MIN NU!:-) kalasfin bil i mycket bra skick, å till vilket pris!!!!!!!!!!!!! Näe ba skojja... men lite kul va det?:-) 100% Original Länk BMW M3 Din dröm - min vardag |
|
|
*skratt* Jo det bör nog vara ett skämt... Ta bara följande: "Mp3 spelare i men går ej att få i skivor?, troligen nått dyrt att byta" Jämförelsen med Nissan Almera är ju också relevant... Det är lätt att bli fartblind ibland när man ser ett lågt pris... ;-) // Jögge Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.