|
|
|
|---|---|
|
Hej. Har köpt ett par Alpina stolar nu till min BMW o undrar vad det är för stolar som satt i från början. De ser ut som standard "sneak" men de har ett märke i ryggen med de tre "m" färgerna på... Se bilder Länk Länk Varför välja något annat när man kan åka BMW!! | |
|
Är nog bara eftermonterade M märken på standard stolar... /Johan Min bil: Länk HRE H&R ACS Arqray |
|
|
Har också haft den tanken.. Men de sitter riktigt bra, ej limmade, utan det är som stift eller nått som går in i ryggen, har även en ratt med de tre färgerna på... Tänkte om de hade nå sammanhang Varför välja något annat när man kan åka BMW!! |
|
Lundqvisten |
Det är precis som Johan99 säger. Dock så är det ryggdynans stora märken som av misstag hamnat på framstolarna, det finns en kortare variant till stolarna. |
|
Oki, någon som vet hur dessa sitter fast? Är det nå värde i dessa stolar? Varför välja något annat när man kan åka BMW!! |
|
Lundqvisten |
Joorå...M-emblemen sitter instuckna rakt in i stolsryggen med två långa metallpinnar, dessa metallpinnar viks sedan antingen inåt eller utåt så att emblemet ej lossar. Du får bort dem genom att lossa ryggpappen på baksidan av stolsryggen, sitter med två små krysskruvar i botten på pappen. Stolarna ser extremt fina ut, finns säkert många intresserade spekulanter..sålde mina båda standardstolar för 1000:- som var nästan lika fräscha. |
|
Oki... Ne stolarna blir kvar, förarstolen e så sliten. Men tack för hjälpen! Varför välja något annat när man kan åka BMW!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.