|
|
|
|---|---|
tompanesse |
någon som vet nån bra verkstad runt skövde för service? |
|
Bilsalongen har en bra BMW-verkstad, alltid trevliga, bra service. Ozz |
|
| Jepp. Bilsalongen är suveräna. | |
|
Kan bara hålla med, har bara erfarenhet av reservdelsföräljningen som är mycket kompetent och serviceinriktad. Annars finns Kjällströms Bil i Kvänum, mycket kunniga, vänliga och med rimliga priser (ingen verkstad är väl billig). Less is more? Single piston performance |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Köpte min BMW hos Bilsalongen mycket trevliga och tillmötesgående trots avsaknaden av Kostym, raka motsatsen mot Örebro. MVH Hasso |
tompanesse |
jag tycker att dom i skövde på verkstan var väldigt trevliga och tillmötesgående, men det är alltid bra med allternativ eller hur. kjällströms i kvänum är aukt. verkstad eller har någon erfarenhet av dom? |
|
Kjellströms bil i kvänum har jag bara goda erfarenheter av, brukar använda mig av dom, bor för övrigt bara 1km där ifrån. Jag tror inte dom är aukoriserade längre men jobbar ändå mycket med BMW. CHS |
|
|
Köpte min 3:a där för 11 år sen då var de aukt BMW försäljning, villket senare övertogs av Grästorp (BMW Grästorp ej att rekomendera). Har servat bilen i alla dessa år hos Kjällströms utan problem och är det något som man vill meka med själv så svarar de (även) på dumma frågor. Less is more? Single piston performance |
|
tompanesse |
är dom billigare i kvänum än skövde? |
|
Wipperman: Jag är som synes på g att inhandla en e34 touring ( ska kolla på en i morgon) och bor inte långt från Grästorp. Varför är inte den handlaren/verkstaden att rekommendera? Hade nämligen tänkt att serva min blivande där då jag bara hört bra saker om dem. mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
|
Roligt att fler har samma erfarenheter som jag. Kjellströms och Bilsalongen är att rekomdera. |
|
|
Bilsalongen... Bara en sån sak som att förvara vinter/sommardäcken hos dom. Skall enl. lista kosta 150.-/över vintern/sommaren och då ingår en "grov-tvätt". När jag bytte till vinterdäck och frågade var jag skulle betala dom 150.- så säger Erik (verkstadschefen) Ah, det bjuder jag på. STORSLAGET!! Jag menar bara stilen att verkligen ta hand om sina kunder. När jag någon vecka senare pratade med Kåre om att jag var sugen på lite fetare fälgar/däck så var det en självklarhet att byta in mina gamla till bra pris. Jag monterade motorvärmare där och självklart behövde jag inte be om fri lånebil. När jag tre timmar senare hämtade min pärla, så döm om min förväning när verkstaden sa att det blev några kronor billigare än utlovat. Detta är bara några av mina positiva erfarenheter av Bilsalongen i Skövde och jag går absolut inte klädd i kostym :-) Ozz |
|
|
Kan bara instämma i att Kjellströms i Kvänum är suveräna både i sin kunnighet och service, tilläggas ska att det är nya ägare till Tage Karlsson i Grästorp nu. |
|
|
Jag var och kikade på bil i grästorp innan jag köpte min 520 och dom låg bra mycket högre i pris än vad jag gav för min. CHS |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.