|
|
|
|---|---|
|
Altså nu har jag vart på jakt efter fälgar till min 525i E34, får kosta ca 6000 kr för fälgarna plus däck. Alla jag hittat som jag tyckt vart bra har såklart inte passat till min bil. Det verkar finnas riktigt ont om fälgar som passar till just E34. Nån som har tips på bra sidor på internet för att köpa fälgar? Har troligen gått igenom dom alla men kan finnas nån jag missat. Mycket tacksam för hjälp, satte på mina 15" saltfrätna orginalfälgar idag och det ser inte roligt ut =( | |
|
försök hitta m5 fälgar med stjärn-kåpor. Snyggast på e34, kolla på PowerBörsen Micke K. Länk |
|
|
Har tänkt köpa nya fälgar tror jag, skulle vara så irriterande att köpa begagnade som jag inte kan kontrollera om dom är absolut runda. Och utbudet på begagnat i Luleå är inte så stort tyvärr. |
|
|
rätta mig om jag ha fel, men e de inte ganska svårt att få tag på nya 17" fälgar me däck för 6000... har själv 17" Borbet fälgar på min.... |
|
_WmB_ |
Texas_H: www.dahlinsdack.se - bra pris, och många bmw fälgar! har själv beställt där ifrån |
|
Hej Texas_H! Du har fått mail... mvh ///Magnus |
|
| För dom pengarna hade jag köpt 17" AC Schnitzer II eller kopior. | |
| Letar också efter 17" och bor uppe i luleå, har nog letat i 2 månader snart, finns ju inte ett dugg fälgar i närheten. Jobbigt om man köper begagnade över internet bara, man vet ju aldrig om dom är skeva eller dylikt. | |
|
Nej här uppe finns inte mycket att välja på tyvärr. Bor själv i Kiruna så det blir till att köpa nytt eller få fälgar skickade till sig. Det senare är ju lite riskablare men de flesta fälgar är nog ok. Såg föresten ett par fina Schnitzer fälgar 17"(äkta påstås i annons) i Pajala för ett bra pris på blocket. Hade jag nog själv köpt.. ........... Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW.Länk |
|
|
Dom här då Länk Länk Länk Länk Länk Länk -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
Ähh vart bara skit med länken!! -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
Har nog bestämt mig för att köpa ett par fälgar Y fälgar [url=Länk. Bil & Motor i Taberg AB (Jönköping) säljer dessa för 10150 kr ink frakt på powerbörsen, fälgarna är av märket Rondell. Finns det några andra tillverkare av samma typ av fälg som är att rekomendera framför Rondell.de? |
|
|
Hmm länkkoden fungerade inte, här är en bild på fälgen för att klargöra vilken jag menar. Länk |
|
| Texas_H->Har sådana du länkade på min e39 och är väldigt nöjd med resultatet ;) | |
|
Dutta: fick bilden, tackar! Vart köpte du dina fälgar? |
|
|
- Texas_H Om ja ej miss-minner mig så ska E39:ans sortiment på fälgar passa till E34:an...endast centrumhålet som är en aning större. Har en polare som åker med det och dom fyller ut jävligt nice, och han behövde inte ens rull-pressa skärmkanterna...men det är inte långt ifrån kan ja säga...men huvudsaken är ju att det går fritt :) ...vet ej vad fälgarna heter men ekrarna är formade som spindelben(kanske 10 ekrade eller så), har polerad fälgkant och är 18"...passar som en smäck på E34:an kan ja lova /Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.