|
|
|
|---|---|
|
Tjo. Hyggligt nyinflyttad i uppsala. GDS hall motsv, var finns den bästa?? Finns det några speciella rekommendadtioner? Bilen måste ju skina =) mvh Anders | |
| OK har flera, i Gottsunda, i södra änden av Kungsgatan, tror det finns på Svartbäcksgatan också. Finns säkert på fler OK-stationer än de nämnda. | |
| Svartbäcksgatan har lyft på alla platser. | |
|
OK svartbäcksgatan, lyft, trevlig personal och hot dogs :) Min: Länk |
|
|
OK svartbäcken är det ställe jag åker till.. framför allt för att man då kan tvätta underredet och hjulhusen mycket enklare. OK på kungsgatan är mycket trängre och besvärligare att ta sig upp på ramperna, har faktiskt inte varit där på 3 år nu... De gånger jag inte behöver åka upp på lyft använder jag mig istället av Hydro på råbyleden/luthagsleden vid McDonalds. Vilken stadsdel har du flyttat till Anders? |
|
|
Jag är blott en enkel student som bor på blodstensvägen(eriksberg) Det låter som det mest blir ok svartbäcken. tack för hjälpen. mvh Anders |
|
|
Men då ligger ju OK i Gottsunda bra till. Jag tvättar jämt min bil där. Totalt 8 platser varav 4 med lyft. /A |
|
| Jag brukar också tvätta i OK Gottsunda, när det är för kallt att tvätta hemma. Det brukar fungera bra där, sällan fullt. | |
|
OK svartbäcken är rymligast å fräschast... om du inte behöver lyft så funkar Hydro på råbyleden bra oxå precis som darkligt skriver... /Jonas |
|
|
Var på snabbvisit på OK svartbäcken med 7-serien för ett par dagar sedan... Kan säga att man kan få lite problem med lyftarna där om man har för stor bil... Fick inte plats på längden! Eller, bilen kom precis upp, däremot kunde inte de där klaffarna i fram fällas upp.. vidare kom bilen knappt upp när jag försökte hissa lyften, de tar tydligen bara runt 2 ton. Så åk inte dit ifall du har för lång bil :-) |
|
|
Darklight heh tack för tipset, ska tänka på det när jag låter mina viktväktarkompisar sitta kvar i baksätet när jag tvättar =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.