|
|
|
|---|---|
|
Håller på och letar Z3. Har ramlat på en Z3 med en hardtop från Weismann. Är det någon som vet om det är något att ha kvalitetsmässigt? /Kalle | |
|
Jag har en sån.... Hade en vanlig och en Wiessmann... jag sålde den vanliga. Nu är ju min Wiessmann hardtop skinninredd så det gör den ju något speciell. Om den inte är skinninredd finns det ju egentligen inte några fördelar mot den vanliga förutom att den kanske har lite snyggare former men det är ju en smaksak. Det som jag ser som ända nackdelen mot en vanlig är att de fästen som sitter i bilen inte är riktigt lika "designade"... dom syns ju visserligen knappt. BMW original hardtopfästen är ju en låda som är kanske 15X4 cm medans Wiessmann's fästen är en mer öppen lösning utan "lådan" runt. Men kolla du hur det ser ut... jag tycker inte det ser störande ut iaf. Som sagt var... JAG valde Wiessmann före original... men det berodde ju på skinninredningen i taket... annars hade jag nog tagit original bara för att det är original. Lycka till med köpet! /Magnus |
|
| Ok, det låter bra. Tack för svaret. | |
|
Hur ser dessa ut? Någon som har en bild? :-] //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Bild finns på deras hemsida Länk /Kalle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.