|
|
|
|---|---|
| Får man plats med m3 fälgarna på en 330 ? Et 20 på m3 e46 och et 42 på 330 bak? Eller? | |
|
ET20 funderar inte bak på 330. Du får bearbeta bakskärmarna samt troligtvis svarva ner fälgcentrum om de skall fungera. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Ajdå! De ids man ju inte! Tack! |
|
|
Den här killen påstår att han har 18" bmw m3 orginal fälg i annaonsen. Hur har det funkat för honom då? Länk |
|
|
Fyra framfälgar? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
eller fyra kopior.. E46Cabrio Länk -06 |
|
| ser ut att vara kopior | |
|
D e nog kopior. /// Bimmarkomanen |
|
|
Jag hade M3 orginal på min förra bil. M3 orginal bakfälgar går på en 330 ci om man valsar hjulhusen och svarvar i godset på fälgen. Men den kommer ändå att skrapa i vid tung last och om man kör hårt i kurvor. Således inget jag rekommenderar, dessutom blir det ett klumpigt utseende bakifrån. Killen har 4 framfälgar på eller icke orginal. |
|
|
Tycker att den får ett rigtikgt grovt utseende efter mod. D e väl bara o valsa lite till då, alltså göra hela hjulhuset djupare även längre upp på skärmen. En gissning bara.. /// Bimmarkomanen |
|
|
Som sagt det går om man valsar skärmarna bak, har själv original m3 fälgar monterade, obs inte 4 framfälgar. Med 255/40/18" har skrapat i en gång med 5 pers i bilen över ett fart gupp! |
|
| det beror nog antagligen på hur mycket man valsar, de som gjorde min valsning kanske fegade lite... för jag upplevde betydligt mer skrapande så fort jag hade folk i bilen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.