|
|
|
|---|---|
|
Länk Är det någon som vet något om denna? Inte originalfälgarna va? Stämmer miltalet, import, service? | |
735 |
Vet inte så mycket om bilen, men fälgarna är inte orginal iaf verkar vara M-contur med extra bred kant (kopior??). Priset på bilen är relativt lågt om man jmf med resten av marknaden (vilket iofs kan ha sin förklaring). |
|
Med regnummer kanske jag kan säga något. Fin och ovanlig färg i alla fall, Mauritiusblå. Och nej, fälgarna är inte original, däremot verkar resten av bilen vara det, vilket får betecknas som ovanligt och bra. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Ser ut o finnas i BRAÅS, SMÅLAND. Åk o se... |
|
|
snygg färg hoppas den e fin för övrigt me både inne som ute o att motorn går bra för då får du en fin bil för bra pengar mvh M5 THE REAL POWER |
|
| Tack för svaren! Är en kompis som letar M5, men han har inget konto här, så det går igenom mig. | |
|
E det någon som var och tittade på bilen?! Har nämligen en kompis som e intresserad av den, om det var någon som hade något mer info?! Sjöberg |
|
| Min kompis som var intresserad ringde honom. Ingen servicebok, spricka i framrutan mm så han var inte intresserad längre. | |
|
+ att A/C:n inte funkade, men den e såld nu... Min kompis köpte den. Allt går tydligen att sälja till rätt pengar. Sjöberg |
|
| Misstänker att det var det exemplaret som rullade i Blekinge för ett par år sedan. Samma färg och samma fälgar i alla fall. Förutom fälgarna var den helt i orginalskick, tom blinkersglasen. Var och provkörde den för ganska exakt två år sedan, och då var den i fint skick, förutom ett litet missljud i växellådan när man stod på tomgång (inte helt ovanligt). Men det kanske är åtgärdat nu? | |
|
Tror jag inte, misstänker starkt att min kompis köpte den för att den var billig... Han var bara ute efter en billig M5, den får det nog tufft... Sjöberg |
|
| "mp3bjorn_" servicbok kan man knappast räkna med i den prisklassen. | |
|
Under kategorien värdelöst vetande kan jag meddela att denna Mauritiusblå M5:a som diskuteras i tråden här förmodligen är död... Den stals utanför min polares lägenhet i helgen. Har ännu inte återfunnits... Sjöberg |
|
|
sjoberg: Risk för att den är slaktad nu då :( //Schnitzer |
|
|
Bilen är hittad... Enl uppgift hade en grovt kriminell lirare stulit den i Hlm och haft lite "joyride". Blev fångad av polisen i Göteborg ett par dagar senare. Bilen hade fått rätt mycket bulor, bromsarna och bromsservon var slut, tändningslåset uppbrutet samt att polisen fick kncka rutan för att komma åt tjuven... Fb kommer med största säkerhet att lösa in bilen. End of story!! Sjöberg |
|
|
...en till:( ... Micke K. Länk |
|
|
Kunde varit värre, den var ganska "häckig"... Sjöberg |
|
|
Vad mer ska man säga än...tråkigt! //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.