|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tack Hobbe. var lite orolig att han hade lämnat BMW för nått japanskt F&F objekt =0) Z MMM Coupe |
|
|
Oj vad jag är ledsen över att jag missade den träffen! Det tog tydligen mer tid att flytta än jag trodde, det blev inga glada miner hos flickvännen när jag ens antydde att jag tänkte bege mig till en BMW träff... När kommer Kaspars bilder? dem två som var smakprov var mycket trevliga. För resten Asken sökte desperat efter er 1Maj för att sammanfoga er träff med Alpina träffen. Tyvärr hade jag en ny telefon och både Mastens och Kaspars telefonnummer trillade bort på nåt sätt när jag bytte simkort. Och Richards telefon var på telefonsvararaläget |
|
|
Z3c: Caspars bilder kommer vad det lider, har inte haft tillfälle att hämta dem hos honom än. Starre ringde när vi kommit till Väringgården på Ekerö för att se om vi kunde sammanstråla med M-bilarna, dock insåg vi att det skulle bli för långt att åka till Vaxholm som var ursprungstanken så vi tog en tur på Svartsjölandet istället. /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Nu har jag lagt upp Caspars och roo:s bilder här: Länk /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
| Fína bilder! Vems var silverfärgade Z3 med kromgälar och luftutsläpp i skärmarna? | |
|
Jag glömde bort namnet på honom, men han bodde iaf ute på Ekerö. Tror inte han är reggad på forumet heller. De framskärmarna han har är den modellen som Z3 Magnus säljer! /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
| fanns det mer godis på hans bil? | |
|
När blir nästa träff? Snoop Doggeli |
|
|
Z3c: Han hade baklyktor á la Hamann också, tror det är Z3 Magnus modell: Länk Doggeli: Inget bestämt ännu, men vi pratade om att ha en före midsommar! /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Jag är på om datum passar! "Z4 love it" |
|
|
Givetvis hänger jag på även nästa träff. Fast denna gång med lite fler hästkrafter :) |
|
|
Det lär du behöva ;) (slå mig en pling nån gång nu i veckan när du vill ha hjälp med HT:n!) /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Bra bilder! :) /eFx www.z4.se |
|
|
Masten, Jag ringer när jag är tillbaka i Stockholm. Passar fredag eftermiddag/kväll ? |
|
| HT ? | |
|
Hobbe: Funkar finfint! Z3c: Hardtop :) /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.