|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hur många kommer? Börjar vi 12.00 ? Såg ni att Alpina flyttade sin träff från brostrugan till Kaknestornet för att ge plats åt oss? lite synd , visst skulle vi kunna samsas om det utrymme som finns vid brostugan... | |
|
Jag har inte full koll på hur många vi blir, men jag räknar med mer än 10 ekipage iaf. Jag har tänkt mig schemat för dagen på följande sätt: - Samling vid Brostugan 12.00 - Ca 12.30-12.45 gemensam avfärd mot Värdshus Väringgården på Ekerö för lunch (samma ställe som vi var på förra året) - Ca 14.30-15.00 avfärd mot Vaxholm med körning på Bogesundsleden inbakad Vad tror ni om det? /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
| Låter bra ! | |
|
Ledsen att behöva missa det i år igen... Ha så kul ! // Doggeli |
|
| tyvär missar jag det också får vänta yteligare 2 veckor på mina kjolar och sen blir det lack så man fårsen när det blir premiär tur med den nya locken | |
|
Jag är på ! "Z4 love it" |
|
| Kommer! | |
|
Ska försöka komma, hittar inte mitt reggbevis, utan det kan jag inte ställa på bilen. Åkte ju dit på det förra året, vill inte göra det igen. Z3MPOWER |
|
|
z3mpower: Jobbigt! :O Du kan åka med mig annars om du vill. /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Det börjar närma sig! Några till som tänkte dyka upp? Hmm typiskt att regnstänken kom 30 min efter tvätt idag, imorgon blir det 15 grader lite sol och avcabat!! "Z4 love it" |
|
|
Hoppas på lite uppslutning vid Brostugan! Skall bli 13 grader, lite sol och lite vind på EKERÖ enligt SMHI. "Z4 love it" |
|
|
Tillbaka igen lagom till regnet. En kul samling med Z4, Z3, Z3C, Z3M, Z3MC, och Mastens röda välputsade gräsklippare ;) Vi skrämde nog upp en annan Boxster på vägarna. Inte varje dag en Boxster blir omkörd av ett dussin Z:or på rad :) |
|
| Takk for en trevlig träff! :) | |
|
Tackar för en trevlig träff med bra uppslutning av Z´or i ett bra väder! Synd att jag var tvungen att lämna in tidigare. Me on the south side har klarat mig utan en droppe idag! "Z4 love it" |
|
| Vågar vi som inte var med hoppas på några bilder, eller? | |
|
Som arrangör får jag tacka alla som kom! Det hela blev väldigt lyckat tycker jag :) Månsson: Bilder kommer ikväll eller i morgon, ska hämta en CD med bilderna som Caspar tog senare idag så jag fixar ut dem så småningom. /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Jag tycker oxå att det var mycket lyckat. En kul upplevelse med 15 st Z:or :-) Tack för ett vänligt bemötande till oss första gångs besökare. Ser fram emot lite bilder. |
|
|
Månsson, Här kommer lite smakprov från El Caspars kamera: Länk Länk |
|
|
angående Caspar har han sålt datorn? Känns tomt utan hans inlägg =0) Z MMM Coupe |
|
| Hobbe Z4: Tackar! Mäktigt. | |
|
Anders O, Caspar har bara tagit en paus. Han kommer tillbaka med ny motivation så småningom. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.