|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
|
Körskola: Körde S80 2.4 '99 (usch för kopplingen i den bilen!) och V40 2.0T '99. Privat: Citroën XM TCT '97 och BMW Z3 2.8 '99. Älskade kopplingen i Cittran, så himla go'! Z3:an fick jag köra ett fåtal gånger bara, nu är det desto oftare :) Tog körkortet för exakt två år sedan (2001-08-15), med andra ord går min prövotid ut idag! :D ///M |
|
|
Övningskö(r)de i en Ford Focus kombi på körskolan. Förövrigt det enda dom har här i Kiruna. Länk Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
Privat: BMW 323i, BMW 520iA, BMW 525i, Jaguar, Audi A8, mf.l På Skola: Renault Scenic, Megane. |
|
|
Hej ! Trafikskolan jag använde hade 2 bilar, 320i -1992 samt en 318i -1993. Båda klarröda. |
|
|
bilskola: Ford Mondeo....suck Uppkörning: Mazda 626...suck man skulle ha en M3 i uppkörningen!! haha snacka om kugg isf :) |
|
| Har inte orkat läsa hela tråden men jag har nog övningskört den bil me flest hästar (bara trafikskolebilar räknas :P)....volvo c70 t5 -03...vist visst en volvo men tyckte den var riktigt skön | |
|
Håller på att ta körkortet nu! Halkbana den 9:e Nov och Teori den 18:e Nov, samma dag som man fyller 18 =) Körskola: Ford Focus 2005 Övningskörning: Hyundai Sonata 1996 (fy*an) Volkswagen Golf 1992 (Känns som ny, samma ägare sedan ny) BMW 520 IA 2001 (helt underbar, går riktigt tyst o stabilt) BMW 316 IA 1999 (morsans, enkel BMW, lite sportig) Citroën Berlingo 1998 (riktig industrikärra) mvh don_salvatore87 |
|
|
Jag övningskör på skolan med en v50 1,8 och v40 1,8. V40n är hyffsad, men v50 är katastrof, det är bara plast, kopplingen är gjort i plast, hela växellådan är fan plast... Otroligt tråkig. Privat kör jag farsans V70N och min egen ögonsten, BMW 325i -87. Behöver jag säga vilken jag gillar bäst? |
|
|
Golf 1983 (BMW EN BIL ATT TRIVAS I) Mvh Roger |
|
|
Körde Golf i bil skolan Mitsubishi space wagon, peugeot 306, Nissan primera privat. körde upp ien s80 2.4 första gången körde upp i en s60 andra gången körde upp i en v50 t5 -05 sista gången (fan inte lätt att få KK i göteborg på lunchtid) |
|
| Ja jag körde en audi 80 -91 på bilskola suck. I dag använder samma bilskola bmw 320 suck. | |
|
Toyota Camry men aldrig körskola "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.