|
|
|
|---|---|
|
Suget efter annan bil har nu blivit så stort så jag kanske redan måste sälja... :-/ Tacksam för tips på värdering av min bil.. M3 Limo -95 Utrustad enligt följande: - 9.800 mil, motor 3600 mil. - Avusblå metallic - Utan emblem från fabrik - GT vinge (original) - Elektrisk taklucka - Dubbla airbags - Elspeglar - Elhissar fram - Skisack - Rollo - Mittarmstöd - Stora datorn - C-lås - Manuell klimator AC / dubbelzon - Svart skinn i mkt bra skick - Värmestolar - HiFi högtalarpaket - AC Schnitzer justerbart chassie, Bilstein coilovers fram, original fjäderben medföljer. - MK Motorsport avgas (kattback) - Original avgas medföljer - Original M Contour fälgar 7.5" fram 8.5" bak med Bridgestone Potenza S03. - Original fjärrstyrt larm - Alla 4 nycklar finns - Servicebok Funderade på ca 120.000:- vad tror ni? Tack! | |
|
M3 sedaner verkar rätt kalla på marknaden, finns gott om exemplar som varit till salu länge. Vill du ha den såld snabbt tror jag tyvärr 120000 kr är för mycket. Vad är det som lockar istället? |
|
Philly |
Han vill ha coupé nu :P ///M Powa |
|
Jag blir personligen mycket tveksam när jag ser en sån här anons. Ny motorn bytt efter ca 6000 mil??? Stämmer miltalen då??? Tyvärr är många M bilars historia minst sagt tveksam. Själv förstår jag varför marknaden är kall. Dels är försäkringskostnaderna skyhöga sen är det många bilar med tveksam histora som är till försäljning. Bilarna kan ha 20 ägare i Sverige på 5 år och då undrar man givetvis varför? Har man en väl fungerande M3:a med 9800 riktiga mil på mätaren och bilens histora är bra så bör man ta betalt för detta. 120 k för en sån bil är helt ok, kanske ngt i underkant. Men som Oskar sa .. vad lockar istället? E |
|
|
Mosse? Räknar du med att ha bilen reg.besiktad vid försäljningen eller inte? (Påverkar priset en hel del enligt min åsikt) /Marcus |
|
|
Tack, Ja vad lockar inte?? ;)) Har funderingar på att uppgradera min hoj till en annan...det kostar. |
|
|
Ny hoj eller...kanske en drömbil..+ banklån... Har sneglat länge på en Boxster S.... |
|
|
Darklight Bilen ÄR reg bes, kontrollbes UA.... |
|
|
Mosse: Oj! Grattis! Äntligen får man väl säga, känns väl bra? Näe, hoj kan du väl ändå inte skaffa, kan ju inte köra matkassen i baksätet där inte :-) /Marcus |
|
|
Har hoj redan..men det är ett gift, mycket vill ha mer! Men som sagt denna gång lutar habegäret med mot en Boxster... ;) |
|
735 |
mosse: Om du böjar planera Boxster köpet nu så kanske du har en bil till nästa sommar;-) (Kunde inte motstå..) Tror som många andra att M3 sedan (samt även coupe) inte är direkt lättsåld. Dock har ju din bil låga mil, med iofs utbytesmotor. Det finns ju många M3:or ute för de pengarna, men medis i magen så skulle jag tippa på 115´. |
|
Jag orkarf inte läsa igenom allt. men är det en import, kan ju inte tro att milen är rätt om motorn är bytt efter dom där milen. Sen är 95 3.0 också va? plus att det är limo =(, jag kan lova att den inte sulle bli såld för över 100 000, fast man kan alltid vänta på en rätt köpare som alla säger. |
|
| Tråden är 1,5 månad gammal och Mosse har vad jag kan se redan en bil... | |
| har BILEN... ska det stå. | |
|
Han hade väl bilen även när han startade tråden? Mosse vill/ville veta vad han ev. kan sälja den för. |
|
| Skulle jag köpa en E36 M3 skulle det bli en sedan, utan tvekan. Bra mycket tuffare :). | |
| Behöll den...den var för snygg för att sälja billigt! ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.