|
|
|
|---|---|
|
Har kolla på beskrivningen som finns på mekartips om demonterings av strålkastare på en bmw e34 men det verkar lite för mycket överdrive jobb alltså demontera hela stötdämpare för detta? Jag kommer ihåg att jag läste någonstans att det gick utan att demontera bort stötfångare är det så? eller måste man demontera den för att kunna greja det men strålkastare då?? MVH Mauuuuuuuuu | |
|
Det går supersnabbt att ta bort stötfångaren. Inte direkt så mycket arbete. //Schnitzer |
|
|
Ja kanske det är så, har inte demontera den på e34:an. Men det som jag menar är om det verkligen behövs göra det för att byta strålkastare....Vill inte hålla på att dra mina lister i stötfångare dem är lackerade i bilen färg och vill inte att dem ska ta skada när man håller på att dra ut dem... MVH Mauricio |
|
| det går att byta utan att ta bort stötfångaren, men det blir så pass mycket smidigare att byta om man tar bort den så det går snabbare att plocka bort den. | |
| Ska man byta hela chassiet, med bägge lyktorna, så tycker jag att det är smidigast att bara ta bort grillen, som sitter i plastclips och plastskruvar. Går väldigt snabbt och smidigt. | |
|
Jag ska byta bara hellyktorna som är sandblästrade. Har köpt nya så det är bara att sätta i ska försöka göra det i helgen... MVH MAuuuuuuuuuu |
|
|
går att byta utan att ta väck kofångaren M5 THE REAL POWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.