|
|
|
|---|---|
|
Sitter och funderar på att importera en BMW 530i -01. Och undrar lite över vad man ska vänta sig att få betala för en bil i fint skick, är €14k - 15k lite väl lite att hoppas på. Den får gärna ha gått en 100k km, det kan jag leva med. Jag har hittat ett flertal i det prisintervallet som verkar intressanta, runt €12k verkar det bara vara vrak, men sen uppemot €14k så verkar det finnas en hel del finare bilar. Vad tror ni? Tänkte importera från Belgien då min fars frus dotter bor där och kan få "springa i mina ärenden" (kolla bilar och handlare etc) innan jag åker ner. Ska presentera mig själv lite då detta är mitt första inlägg, jag är lagomt gammal, har aldrig ägt en BMW men min mor har kört BMW i en massa år, imorgon får hon sin splitternya 116i som jag är mycket avundsjuk på. :) Ända sedan liten har jag bara velat ha en bil, en BMW. | |
|
Välkommen! Om du tänker importera så be din fars frus dotter =) att titta på flera olika tilltänkta objekt i närområdet så att hon kan jämföra dem med varandra, en BMW som gått 12-14.000 mil ska kännas som ny! Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.