|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Allt är ferrari förarens fel, om en bil kommer upp bakom mig så bestämmer jag mig inte för att ge full gas i en 90 graders kurva, man kan lätt räkna ut vad som händer med lite effekt på bakdäcken. Sen kan man ju tycka att det är bra att man stannar när man ser ett klant arsel göra fel. Jag håller med de som tidigare har skrivit att det är väldigt mycket moral nissar här inne som följer alla regler som finns till punkt och pricka. Vi kanske kan få två nya avdelningar på forumet ett där man endast får ta upp sådant som är i enlighet med svensk lag och alla regler som samhället godkännt samt en avdelning för de som faktiskt inte håller 3 sekunders regeln m.m. |
|
|
Alltid trevligt med en liten fredagsSAGA. Förvånande att så många rutinerade AP-besökare tar sig tid att kommentera det. På Allvar dessutom. Killen med fem inlägg har ju rymt från Z***Y och garvar nu rumpan av sig åt tre sidor uppståndelse. Trevligt helg /N |
|
|
Men du tar dig tid att kommentera att somliga kommenterar tråden, Japsåkare. Och jag att kommentera ditt kommenterande av andras kommentarer... Kommentar på det? :D /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Bra kommentar... Kommentera det den som kan...;) " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.