|
|
|
|---|---|
| hej är det nån som vet om det finns någon som renoverar växellådan på min m5A i umeåområdet? tack för svar | |
|
hört med grabbarna i tavelsjö?..minns bara inte vad firman heter...? 100% Original Länk BMW M3 Din dröm - min vardag |
|
| näe vilka är de? ture karlsson eller vad dom heter? altså saabkillarna. | |
|
japp det är dom jag menar, en kompis har haft sin m3 inne där ett par gånger och dom kan sin sak 100% Original Länk BMW M3 Din dröm - min vardag |
|
HV-71 |
Håller med. De är bäst i närområdet på mek. Snacka går ju, men snacka så det går är svårare! |
| tack för svar grabbar. då ska jag ta kontakt me han och höra mej för | |
|
Bil o Trim i Umeå AB - Umeå Tel. 090-620 18 Yttre Långviken 172, 92266 TAVELSJÖ lång väntetid min ZF låda tog si så där 6-7mån ena dan hade dom börjat andra dan inte ens öppna lådan |
|
|
Lotus omega: Får man va lite nyfiken!?! Vad kostade den renoveringen??? MVH/ Markus |
|
|
Renovering kan man inte säga att det var. han gjorde om ingende axel för den var avbryten längst fram kollade upp lite lager osv.jag frågade även hur lagrena såg ut och han hittar inget fel.men den sjunger fortfarande på 1,2,3 och lite på 4 han skimsade även in ingående lagret så det inte skulle börja snurra i sitt eget lagerhus(har hänt att dom brukar göra det på LO modellerna) ZF S6-40 låda som sitter i lotus omega och corvette ZR1 priset för detta var runt 4500-5000kr minns inte riktigt då bilen är såld för ett tag sen. men värst av allt är att augusti fick han lådan och maj nästa år fick jag hämta den. enadagen så var lådan isärskruvad dan efter hade dom inte ens rört lådan osv i ett par mån tid snacka om mytomaner!!! kommer inte att lämna nått till dom i alla fall. |
|
|
hmm den väntetiden var inte att leka med.. inte kul när det blir så 100% Original Länk BMW M3 Din dröm - min vardag |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.