|
|
|
|---|---|
|
Har ett par små diskanter innanför backspegeln som låter helt kass om man höjer volymen lite,dom måste bytas ut på något sett snarast.. Men hur byter man dom,hur är dom dragna från dörren till stereon? De är 1"diskanter som sitter där va? | |
|
Koppla ur alla orginal högtalare och sätt i nya. (Orginal = KASS!) Skit i diskanterna i dörrarna och placera dem i instrumentbrädans hål i stället. Du kan alltså nöja dig med ett 2 väg system. - H U M A N R A G E - |
|
|
Själv så monterade jag Amegas Gold diskanter i orginalhålet, fungerade ypperligt enligt min mening. Var bara att limma fast! |
|
|
Diskanterna i dörren är fastlimmade i själva gallret,så de blir nog lite pill... Men på instrumentbrädan så sitter de ett par smådiskanter,men hålen är större så de borde gå i 3,5"?? Är de 5,25 som sitter nere på e34 också? |
|
|
Missa lite :) Är de 5,25or som sitter nere vid fötterna på e34 också? |
|
|
Haas:Ja det stämmer bra att det är 5.25or vid fötterna på E34. =) //Roger --- Min BMW - Länk |
|
|
Okej,bra de! Men vad sitter de för högtalare i instrumentbrädan orginal? har ett par smådiskanter där nu,och dom känns inte alls att vara orginal.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.