|
|
|
|---|---|
| En äkta M5 tror det är en 87/88. Är det värt att tjata sig till en köp eller kostar de inte mer än en vanlig 528 t.ex. Helt röd och rostfri. Massa kjolar men det kanske är original? | |
|
En M5 E28 är en raritet! Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
Den är verkligen värd mer än en vanligt 528! Speciellt om den är orörd! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Det låter som en dröm, och den är något dyrare än en 528...:) Angående kjolar så har jag för mig att de såldes utan detta. Kanske att man kunde få det som "option". " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
| De ligger väl runt en 100k idag va? Dyrare än M5 e34, ovanligare också. | |
| Garvis: Skojar du eller? Säljaren pratar om 40 lappar. Bara å slå till då? 16500 mil. Inte vart ute ur garaget sedan 2002. Känner killen så jag vet... | |
|
Det är inte en "vanlig" M535i han har, de har alltid kjolpaket? Kolla regnummret på Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Bearcat: Garvis skojar inte, men som sagt, kolla i bilregistret vad det är. 40K? Då är det bara och köpa om det är en M5. Min: Länk |
|
|
Som flera sagt om det är M5:a är det bara att slå till, då är den nästan gratis! Men om det är M535 så är det normal pris för en bil i bra skick! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Måste ju vara en M535i det pratas om... Billy B-10 Länk |
|
|
40k för m5:a ...det e dyrt som fan Föressten kan du ge mig nummret till killen med bilen =) |
|
|
LOL -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
Det är bara att köpa....inget att diskutera,men jag tycker det låter en smula märkligt! Jag gissar på att det är en M535 och då tycker jag priset är "nästan" mycket om det inte är superskick. Men som sagt är det nu en BMW M5 (e-28) ja då är det julafton för dig.....köp..köp..köp...!! Annars så köper jag bilen! Direkt! Just real M-power |
|
| Säg den glädje som varar... Visst hade ni rätt i era spekulationer: Det är en vanlig M535. Då får det vara för min del... | |
| Synd :( | |
| dom är jättetuffa | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.