|
|
|
|---|---|
|
Tänkte höra vad man ska ge för en sådan här bil hos handlare. Silvermet Sv såld 330d Touring Manuell 8200 mil Diesel, ACC/Klimatanläggning, Skinnklädsel, Sportstolar, Multifunktionsratt, Xenonstrålkastare, DSC, Armstöd, Airb x 6, DVD i taket Cd-vxl Sony, Elhissar fram och bak, Farthållare, Elspeglar, Regnsensor, LM-fälgar 17", Antisladdsystem, ABS bromsar, Yttertemperaturmätare, C-lås, CD-stereo, Dragkrok, En ägare, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, Larm, Rails, Servostyrning, Stolvärme fram, Nya Nokia 17"-vinterhjul - friktion, Komplett ifylld servicebok, Svensksåld, Ny servad på BMW Solna Mvh sw | |
735 |
En rätt ovanlig kombination med diesel, låga mil och sv-såld. Men kring 200´med tanke på att den är välutrustad, men ingen "face-lift" tror jag. |
|
Länk Är det denna? Verkar väl vara ett ganska Ok pris runt 220'.. |
|
|
Eric 86 Japp det är den. 735 Jo den är faceliftad.....= ) sw |
|
735 |
Sorry Wadstedt, läste -01:a... Tycker priset verkar bra under dessa omständigheter, tror inte du ska behöva pruta alltför mycket på d priset. |
|
den bilen har dom försökt sälja länge.jag letade diesel i höstas då var den till salu.jag tror att det går att pruta |
|
|
welder Vet det. Kommer ihåg att jag såg den för runt 249-259" för typ 6 mån sen så de har ju sänkt priset en del sen dess. Pratade med handlaren som har den i Fredags och fick känslan av att han nog kunde gå ner lite ytterligare. Annars har jag hittat en sån som du har Sv sålt med 6400 mil blåmet med beige skinn för 215" oprutad. Den är väldigt intressant också. Vad tycker du om priset Welder? sw |
|
| det låter som ett bra pris om milen stämmer och bilen är snygg.om du har tur kanske du kan pruta nån tusing. jag skulle absolut kolla e39. man åker kanon i den, min första bmw är helnöjd. lycka till wadstedt | |
|
welder Kanske det eftersom den dessutom är nere på 199" nu. Det måste ju vara ett bra pris för en sv såld bil med så låga mil. Tror det satt 18" fälgar på den dessutom. sw |
|
| det är bara att handla. tror inte du hittar nån med dom milen.för dessa pengar, lycka till | |
|
Håller med. Har dock svårt att välja mellan ´530d och den 330d Touring som jag frågade om i början. Den har lite mer utrustning. Bla sportstolar som jag är ganska svag för. Mmm får väl ta mig en riktig funderare och se vilken det blir. Tror att bägge två är ganska bra köp. /Stefan sw |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.