|
|
|
|---|---|
| Provade en e60 535d och kan konstatera VILKEN FANTASTISK BIL. Vilket vrid, och prestanda bättre än 540:n.... att den sedan var fullsmetad med utrustning gjode inte provturen mindre underhållande. Diesel är VERKLIGEN ett alternativ till bensin. Kan rekommendera ett besök på BMW on Tour. | |
|
Ja den är stilig den bilen. Såg en sådan igår på närmare håll då en kund kom in som hade köpt sig en sådan farkost, en sandfärgad metallic. Har ju haft lite svårt för den nya designen, men i denna färgen var den mycket stilig både invändigt och utvändigt, fortfarande med en lite mystiskt formgivning dock. Jodå kunden var mycket nöjd med prestandan på den, och jag har som tur är en vardagsbil som utan minsta problem leker med en E60 535d i all acceleration, och tur är väl det för denna kund är en jäkel på att kunna retas så gissa om jag hade fått höra det om han tvålat till mig någon dag :-) Men nu är det han som kommer att bli snopen, för han vet inget om min bil, än.... :-) Men hur ska dettta bli i framtiden, det lär väl komma än rappare "villapannor" så man får fan passa sig och kanske se över beläggningen i stallet lite.... Han skulle bjuda på en provtur någon dag sa han, och den ser jag fram emot redan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.