|
|
|
|---|---|
|
Har i ungefär 6 månader försökt att sälja min Bmw M3 -93 utan att en enda spekulant ens varit och tittat på bilen. Förstår inte vad som är fel, jag har läst många trådar här på forumet om folk som söker riktigt fina och seriösa M3:or utan att hitta några. Vad säger ni andra som sålt eller försökt sälja M3:or, upplever ni samma sak? | |
Gemini__ |
Konstigt att ingen ens har varit och kikat på bilen. Ser mycket fin ut i annonsen iaf. Antar att det är denna: Länk Finns en mycket stor mängd M3 E36:or i Sverige, men alla är dessvärre inte i lika fint skick som din ser ut att vara i. Konstigt att ingen har nappat än. Jaja, lycka till med försäljningen iaf. Mvh: Thomas |
|
Skinn eller alcantara? |
|
| hej vet du om en bilfirma i lund ägt den innan, har dom så eden skit fin.. | |
hampe m3 |
stigande försäkrings premier.... sätter krok ben för mig i alla fall.. |
M3-Mackan |
Försöker också sälja min men dåligt med spekulanter, en del oseriösa bud och bildsammlare är det enda man fått hittils. Men det finns nog risk att du får gå ner under 100´ sträcket i pris skulle jag tro. Känns som att man får kasta bort M3orna just nu :( -Mackan- |
|
Jag ska använda min M3 som bruksbil , ingen idé att försöka sälja känns det som...tragiskt att dom ligger så lågt. Antar att E36 börjar bli gammal, massa reparationer etc som dyker upp, detta i kombination med skyhöga premier gör bilarna iskalla.... Fortfarande lika förvånad över de 143.000:- jag fick för min 93:a i somras... |
|
|
Både bra och dåligt att de ligger så lågt. Tråkigt med lågt intresse för dem, mycket lägre än de förtjänar. Men bra för mig som nyss köpt, fantastiskt mycket bil för pengarna. Hittade inget som kunde matcha iaf. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.